23.12.05

Karışık Pilav ve Burcu'dan Susamlı Patates



Ben geldim. Merak eden arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Kızım bilgisayara sızan virüsü etkisiz hale getirdi ve şükür kaybımız yok. Merkezdeki yoğunluktan dolayı PC'nin başına oturamadım. Daha önce fotoğrafını çekmiş olduğum yemekle başlayayım istedim.

  1. Kuşbaşı doğradığım etleri tavada kavurdum.
  2. Ayrı bir tencerede taze fasulye çeşidi olan (haricots verts) kenya fasulyesini kavurdum. Tuz, zencefil, keri v.s baharatlarla tatlandırdım (masala da olur)
  3. Başka bir tencerede pilav pişirdim.
  4. Pilava etleri ve fasulyeyi ekleyip karıştırdım ve dinlenmeye bıraktım.
Sevgili Burcu'nun nefis susamlı patatesi ile servis ettim. Teşekkürler Burcu.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgılı Tuhfe neyse gecmıs olsun virus hepimizin bas belasi.Tuhfecıgım bızım de fasulye sacalaması dıye bır yemegımız var ona benzıyor yalnız bız hepsını bırden pısırıyoruz aynı fasulyelı etlı pılav gıbı oluyor.cok nefıs bır yemek.elıne saglık sevgıler

Adsız dedi ki...

Gecmis Olsun Tuhfecim..
Ya bu pilav harika gorunuyor yaa! Ama ben diyetteyim yaaa!.
tulay

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Geçmiş olsun.
Nereden buluyorsun bu değişik yemekleri.Ellerine sağlık.Afiyet olsun.
Sevgiyle Kal.

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun Tuhfe, iyiki bir kayip falan olmadan hallettiniz problemi. Tarifin nefis tam Ebrumun begenecegi bir pilav. Ellerine saglik.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Merhaba Tuhfe ,Çok güzel görünüyor eline sağlık.Bu yemeği görünce hala kahvaltı etmediğimi hatırladım :)

Adsız dedi ki...

Vallahi merak etmiştim.)))Yemekte super görünüyor:))))

ZeYNeP dedi ki...

Bencede ne guzel bir tat,
susamli patates hos bir fikir.
susamli sosis yapiyordum ama patatesi dusunmemisim :))
yilbasi aksami hos olacak sofrada eminim.
Bu arada computerin icin gecmis olsun. www.trendmicro.com sayfasinda gidip arada makinani check etmeyi unutma.
Zeynep

Adsız dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
Bilgisayardaki ariza yuzunden sana mailatamiyorum.O yuzden buradan yaziyorum.Dun anneannemi kaybettim.Son buyuyumuzde gitti. Sen nasilsin?Yeni bir mail adresi acmayi basarirsam tekrar yazarim.

Selamlar
Ayse

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun virüsün hakkindan gelmissiniz.ellerine saglik nefis görünüyor...

cirkin ordek dedi ki...

Ellerine saglik tuhfe cok guzel gorunuyor.Sanirim bunu bulgur pilavinada uygulayabiliriz guzel olur gibime geldi :) keriyi ben pek sevemedim kokusu rahatsiz ediyor beni.

Tuhfe dedi ki...

Sevgili Münevver abla teşekkür ederi sağolasın. Senin ddiğin gibi de güzel olur mutlaka bu yemek.

Sevgili Özlem kusura bakm artık :)

Sağol Tülay, sen de sadece etlerini yersin olur mu:))

Teşekkür ederim Serpil hanım. Uyduruyorum işte bir şeyler:)

Sevgili Özgül abla teşekür ederim. Haricots verts çok çabuk pişiyor. O yüzden ben karışık sebze yemeklerinde çok kullanıyorum.

Sevgili Kiraz çok eşekkür ederim.

Sevgili CAndan teşekkürler.

Sevgili Zeynep abla teşekkürler. Ben de susamlı sosis duymamıştım! Verdiğin linkten kızıma bahsedeyim ben pek anlamam o işlerden, sağol.

Ayşecim başın sağolsun, Allah mekanını cennet toprağını bol eylesin. Ben de seni merak etmeye başlamıştım mail bekliyordum senden. Görüşürüz.

Sevgili Rahime teşekkürler, bu kez hakkından gelebildik herkesten uzak dursun bu illet...

Sevgili İpek teşekkür ederim. Pataes gerçekten çok pratik ve lezzetli sadece sıcakken tüketilse daha iyi oluyor.

Sevgili Melike teşekkür ederim. Tabiki bulgur pilavına da yakışır. Sen istediğin baharatla tatlandırabilirsin.

Herkese selamlar sevgiler.

Adsız dedi ki...

:) Geçmiş OLsun tuhfe pilav çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

Sevgilerle Rümeysa
http://rumeysaningunlugu.blogspot.com/

Nilüfer dedi ki...

Tuhfe yemek konusunda mükemmelsin.Bu yaptığın yemekler sende kilo yapmıyor sanırım ....

ev perisi;) dedi ki...

Geçmiş olsun Tuhfeciğim!
Susamlı patates ilk görüyorum! denemeli...

Hülya YILMAZ dedi ki...

Harika görünüyor. Eminim lezzeti de harikadır. Eline sağlık.

akçahan dedi ki...

Sevgili Tuhfe sayfanın açılmasına sevindim,pilav ve patetes çok güzel gözüküyor,yiyenlere afiyet olsun.Bugün bizde de benzer yemekler olacak. Muhabbetle.

Binnur dedi ki...

Tuhfecim, Cok gecmis olsun.
Virusler, spamlar, benimde basim bots larla dertte.:(
Yemegin harika gozukuyor, cok da kolay. Canim ilk pilav istediginde yapicam, tesekkurler
Sevgiler