16.4.11

Egzotik sebze ve meyveler

Uzun zaman oldu gunlugume zaman ayirmayali. Bir gun mutlaka bir seyler yazmaliyim dedigim gunun uzerinden epey zaman gecmis. Dun markete gitmis ve yine beni kendine ceken o egzotik meyve, sebze reyonundan gecmistim. Gorduklerimden yalnizca bir kacinin fotografini cekebildim. Fiyatlari uzak ulkelerden gelmeleri sebebiyle bayagi tuzlu sayilabilir.



Siyah rengine yakin biraz koyu mor gibi havuc ve sari havuc. Cep telefonu ile cekildigi icin renkler aslina uygun cikmamis.



Siyah nar ve tanesi 4 euroya yakin!




Ilk bakista bibere benzeyen domatesler!



Taptaze patlicanlar



Yesil ve sari minicik sirinmi sirin kabaklar! Son zamanlarda bebek sebzeler hayli revacta!



Karnabaharlarin uzerine sanki mor boya puskurtulmus. Ben yakindan inceledim boya falan yok, dogal hali?

Hiç yorum yok: