26.1.09

Merhaba

Şennur ablacığımın yorumu ve biraz önce okuldan eve gelen oğlumun serzenişi üzerine, kabak tadı veren bir önceki yazımdan kurtulayım, şartlar ne olursa olsun güzelliğinden zerafetinden ödün vermeyen, yolda yürürken beni kendine doğru çeken bu gül ile herkese sıcak bir merhaba diyeyim istedim. Ne uzun cümle oldu altı üstü bir merhaba diyecektim. Bugünlerde dünyamızda ve ülkemizde yaşanan her türlü felaket hepimizi üzüyor. Biraz olsun karamsar cümlelerden kurtulmak istedim.

Artık çalıştığım için (ücretli) günlüğüme zaman ayıramıyorum (hem çalışıp hem günlüğüne zaman ayıranlara gıpta ediyorum). Hamur işi ve tatlılara paydos dedik. Eşimin kilo sorunu olduğu için ekmeğine diyet yağ sürdük! Fakat oğlum ve ben şikayetçiyiz bu durumdan! Biraz önce " anne; güzel tatlar yapmanın zamanı gelmedi mi ?" diye cümle kurdu. Bazen bir şeyler yapıyorum fakat ya fotoğraf çekmiyorum ya da nasıl yaptığımı unutuyorum. Mesela geçenlerde Jamie' den uyarladığım bir çorba yaptım. Çorba beğenildi fakat fotoğraf çekmeye gelince yan çiziyorum! Makina olmasaydı "ay makinam yok " derdim. Bir dahaki sefere çorbanın tarifini ve yaptığım değişiklikleri tembellik etmeden yazayım.

Bu arada onca yoğunluğun içinde haftada iki saat kendime zaman ayırmaya gayret gösteriyorum. Kadınlar klubünde keçe yapımını ve mandala tekniği ile nakışı öğrenmiştik. Şimdi örgü günlerindeyiz. Herkes ne isterse onu örüyor. Ben çorap örmesini öğreniyorum. Aslında biliyorum biraz ama Hollandalı arkadaşların tekniği daha farklı. Onlar topuk kısmını daha güzel örüyor. Geçen hafta kıvıramadım işi. Bu hafta inşaallah beceririm.

Nerden nereye atladım. Vefalı Şennur ablacığım fırsat buldukça günlüğümü güncellemeye çalışacağım. Kimseyi ziyaret edemesem de yüreğim sizinle. Teşekkür ederim yorumun için.

Not: Fotoğraf cep telefonu ile çekilmiştir.



7 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Tuhfe cim,
Arada bize de se ver canım burdan.Saglık yerinde olsun senden guzel haberler alalım yeter. Tarifleri sonra toptan alırız senden:))
Öperimm,
Figen Karavaş

Rengarenk dantel dedi ki...

evet tuhfe arada güncellemen sevindiriyor biz eski dostları :)

ben bize eski dostlar diyorum. beraber başladık blog yapmaya diye.

gül resmi ne kadarda anlamlı. ben ao kadar çok anlam çıkardım ki sadece birini yazacağım. soğuk itici olsada içinde bi güzellik gizli...

oğluşunla arada kaçamak yapın canım dayanılmaz olur ama bu kaçamaktan kimsenin haberi olmamalı adı üstünde kaçamak. mesela kurabiye kaçamağı :)

Damak Tadı dedi ki...

Tuhfe'ciğim,seni görmek mutlu etti beni..Dünyada ve Ülkemizde yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen bizlerde direnmeye ve yaşamaya çalışıyoruz..Gönül isterdi ki,tüm olumsuzluklar ve savaşlar olmasa,insanlar gönül rahatlığı ile yaşasalar..İnşallah o günlerde gelir..!

Çalışmana sevindim..Evde olmaktansa çalışmak en iyisi bence..Fırsat buldukça buradan sadece iki satırda yazsan çok iyi olur..

Herşey gönlünce olsun..El becerilerinde başarılar diliyorum sana..


Sevgiler..

NuR dedi ki...

Sevgili Tuhfe, beni duygulandırdın. İyi olduğun haberi ve bu haberi veriş tarzın çok zarif, sağolasın canım. Hayatında epey değişiklikler olmuş. Çalışan hanımların blog ve el işlerine zaman ayırabiliyor olmasına ben de hep gıpta ve hayranlıkla bakmışımdır. Kolay değil....Canım çalışma hayatın hayırlı olsun, sana başarılar, kolaylıklar dilerim. Ailenle mutlu hafta sonu dileklerimle
Sevgyle kal

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Merhaba,

Gerçekten çok güzel ve büyük emek sarfettiğiniz bir blogunuz var. Neden blog ödülleri 2009′a katılmıyorsunuz?

http://2009.blogodulleri.com/

Selamlar

İpek

NAZLICA dedi ki...

Senin ne kadar çalışkan ve becerikli olduğunu biliyorum Tuhfeciğim. Sennur gibi ben de çok özlerim seni. Arasıra da olsa ses ver. Benim blogda sana bir ödül var, bakarsan bir ara sevinirim. Öptüm ve kolaylıklar diliyorum canım.

karanfil dedi ki...

merhaba,
cok hos bir sayfan var.tebrikler canim

www.karanfilkokusu.blogspot.com
sizide sayfama beklerim