Pazartesi, Mart 10, 2008

Öğrenecek çok şey var çok!

( sen ilk önce el işi yazmayı ögren sonra resim koy)

Yukarıda gördüğünüz yorum üzerine uzun zamandır ilgilenemediğim günlüğüme el atma fırsatı yakaladım . "El izi" adlı günlüğüme aldığım bu isimsiz yorum sayesinde benim de gözüme hoş görünmeyen birkaç düzeltme yaptım. Daha önceki başlıkta (EL IZI) kurulumu otomatik yaptığım için haliyle " i" olması gereken harf "ı" olarak göründü.

Yorumu yazan kişi başlığın yazılışına mı yoksa 'el işi'nin bitişik yazılışına mı takıldı bilemiyorum. Evdeki sözlüğümde el işi bitişik yazıldığı için etiketlemeyi de öyle yapmıştım! Bu yorum üzerine TDK'nun sitesine baktığımda orada ayrı yazılışını gördüm.

Yorumcunun üslubu pek hoşuma gitmedi. Bence insan hiç tanımadığı, ilk defa muhatab olduğu bir kişiye birinci tekil şahıs ile hitab etmemeli! İsmini yazma nezaketinde bulunmadığı için tanıdık olup olmadığını da bilmem imkansız!

Bütün hatalarımı düzeltemesem de, göze batanları düzeltme imkanı verdiğinden dolayı yorum sahibine teşekkür etmek lazım...

Benim böyle yanlışlar yapmam çok ayıp çok...

3 yorum:

Dilek'ce dedi ki...

Tuhfecigim bu tür yorumlardan senin yaptigin gibi güzel tarafi görmeyi ögrendik mi bu isi "kivirdik" demektir:)
Ben 3 yillik blogculugumda degisik yorumlar aldim her biri eminim farkli etkiledi beni. Mutlaka hepsinden birseyler ögrenmisimdir;)
Öptüm seni!

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Oluyor bazen böyle çiğlikler. Emek verilerek yapılan işlerin olduğu bir blokta, daha zarif bir uyarı yapılabilir. Tabii ki güzel Türkçe mizi doğru kullanmak çok önemli, ancak sen bu konuda son derece titizsin. Ayıp olan uyarı şekli canım. Beni en çok üzen bir ismi olmaması bu tür insanların. Kendini tanıtmak adb-ı muaşeret kuralıdır da....
Sevgiyle kal

nino dedi ki...

vallahi alkisladim seni bravo valla ne sabir ne nezaket iyi bir tokat olmus bu bence :) harikasin canim hatasiz kul olurmu :) OLMAZZZZZZZZZZZ ;)