Pazartesi, Mart 05, 2007

Eski Türk Evi


Hazır aldığım tabloyu bir süre kullandıktan sonra değiştirmeye karar verdim. Hayran olduğum eski Türk evlerinden birini resmetmeye çalıştım. Eh evim biraz yamuk oldu bunun farkındayım ;( Ressamlar, Matematikçiler, Mimar ve Mühendisler gözlerinizi kapatın görmemezlikten gelin :)
İnanın ben masumum. Daha önce belirtmiştim acemi olduğumu. Hem matematik ile aram iyi değil. O yüzden yamuk oluyor. Oran-orantı, sinüs-cosinüsü v.s. unutalı çoook oldu....



Fotoğraf makinam artık iyi çekmiyor. Flaşı da bozuldu :(( İyi bir makina nereden baksanız bakın çok tuzlu, ağız yakıyor. Ben o parayla bir Türkiye turu daha yaparım!

13 yorum:

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

Pardon neresi yamuk ? ;) ben göremedim inan matemetikle benimde aram yok ondan olsa gerek. bence çok başarılı, bu başarılarının devamı dileğiyle :)

SaNeM dedi ki...

Bunca emegin ardindan, buna yamuk olmus denirse, pes derler adama..
Elinize saglik, cok guzel olmus.

berrince dedi ki...

Bence gayet güzel olmuş. Ellerine sağlık.
Sevgiler,

nalan dedi ki...

Oldukça başarılısın bencede Tuhfecim,bunu beceremeyen benim gibi resim yeteneği olmayanlarda var :))eline sağlık...

dilek dedi ki...

Tuhfecigim sen ne güzel seyler yaparmissin! Eline saglik!
Baksana ben hic fls kullanmiyorum kameramda. Kamerani flassiz kullanmayi ögren istersen yenisini almadan. Belki tatminkar sonuclar alirsin.
Sevgiler

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Ellerine sağlık, Dünya kadınlar günün kutlu olsun
Sevgiyle kal

sibelce dedi ki...

Bugün bizim günümüz...Kutlu olsun Tuhfeciğim...

Uzun zamandır uğrayamadım sana gelmek şimdiye kısmetmiş..Elemeklerin bi harika tebrikler..

YELDA AKSU dedi ki...

Hepimizin Dunya Kadinlar Gunumuz kutlu olsun...

didem dedi ki...

selam canım kadınlar günün kutlu olsun sevgilerimle

berrince dedi ki...

Tuhfe yandaki resimi sen i yaptın?

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Dünya kadınlar günün kutlu olsun
Sevgiyle kal

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Tuhfe; Eski evlere bayılırım zaten, senin tablon da harika olmuş.Bu güzellikleri yıkıp yıkıp beton kutulara dönüştürdüler malesef. Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun canım. Sevgiyle

tuhfe dedi ki...

Sevgili Nazlı çok teşekkür ederim. İlk yorumları genelde senden almak çok güzel.

Sevgili Sanem teşekkür ederim, teveccühünüz.

Teşekkür ederim Berrinciğim.

Sevgili Nalan herkesin mutlaka ortaya çıkmamış yetenekleri var. Senin de bizim bildiğimiz bir çok yeteneğin var.

Sevgili Dilek beğenmene sevindim. Sen bir zamanlar ebru çalışmıştın ve ben hala senin bana ebru öğreteceğin günü bekliyorum. Kamera ya gelince; ben zaten gün ışığı yeterli olduğu zaman flaş kullanmıyorum. Asıl mesele deklanşöre bastıktan sonra epeeey bir düşünmesi! Çok nazlanıyor çeksem mi çekmesem mi diye. Hatta bazen çalışmıyor bile. Bence bozulma sinyalleri bunlar.

Sevgili Şennur sizin de Dünya Kadınlar Gününüz kutlu olsun.

Sevgili Sibel hoş geldin, teşekkür ederim.

Sevgili Yelda teşekkürler.

Sevgili Didem teşekkür ederim.

Sevgili Berrin hangisi? Karakalemse evet.

Sevgili Serpil hanım teşekkür ederim.

Nazlıcığım beğenmene sevindim. Benim eskiye ait ne varsa herşeye karşı ilgim var. Eğer benim kültürüme aitse daha da fazla bir ilgi duyuyorum. Tarihi eserlerin yıkılıp yerine modern binaların inşa edilmesi beni de üzüyor!

Hepinize sağlıklı, mutlu bir hafta diliyorum.