Pazartesi, Şubat 26, 2007

Yardım

"Laleler"

"Rüya"
Aşama 3 "Işık"


Aşama 2

Aşama 1


8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde birkaç sanatsever resimlerini sergileyeceklermiş bizim mahalle evinde. Bana da teklif ettiler. Katılıp katılmamakta tereddüt ediyordum. Benim acemi çizgilerim onların eserlerinin yanında çok basit kalacak. Hiç Türk kadın katılımcı olmadığı için kabul ettim. Bu resimlerle katılmayı düşünüyorum.
Sizlerden çizimlere isim koymak için yardım istemiştim. Bana yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. Laleler, Rüya ve Işık olarak karar verdim. Bugün resimleri teslim etmem gerekiyor. Hepinize güzel bir hafta diliyorum.

12 yorum:

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

iki resimde mükemmel iyiki katılmışsın. ellerine sağlık resimlerde mükemmel. tam bi konsantre ile bakamadım isim için ama ilki tuhfe olsun. ikinci ise fonun siyah olmasından dolayı bana yanlızlığa ihtiyacı olan yanlızken kendini toplayacak gibi duran bi kişi çağrışımı yaptı. belki şuan istediğim bişey olduğundanda olabiir bu. :) daha güzeli gelecektir isimlerin. balerin de çok hoş. aklıma gelirse yine dönerim:)

Adsız dedi ki...

Resimlerin çok güzel olmuşlar ellerine emeğine sağlık canım..Katılmana çok sevindim yanında olamasakda gönlümüzün seninle olacağından emin olabilirsin canım..
Nazlı'nın yazdığı gibi ilki tuhfe olsun bencede çok yakışır.
Balerin de çok hoş ama gelecek olan fikirleride değerlendirmeni öneririm sana..
Şimdiden sana başarılar diliyorum canım..Çok güzel bir haftan olsun..

Sevgiyle kal..Gül/d.tadı

Sonia dedi ki...

Harika canim ellerine saglik. Mükemmel olmus. Katilmana ayrica sevindim. Basarilarinin devamini diliyorum.

Yeni siteme katilim ve paylasimlarini bekliyorum...

www.soniavarol.com

İncik Boncuk dedi ki...

Resimlerin çok güzel, hepsi sergilenmeye değer. Balerin bence de güzel olmuş, siyah beyaz için "rüya" olabilir.

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğinm, gerçekten çok güzel çizimlerin,renkler de çok oturmuş. Önemli olan temsil etmek, iyi etmişsin katılmakla. Küpeliye bakınca birden tavandan sarkan bir avize gibi gördüm. Işık geldi aklıma.Aslında arkası dönük saçları uzun bir kıza da benzettim, rapunzel gibi.Sen içinden ne geliyorsa onu ver isim olarak en iyisi. Sevgiler

sanem dedi ki...

Gec kesiflerimden biri oldu bu site, bayildim herseye, ellerinize saglik. Kupeli cicegini ben de cok sever, islerimde severek kullanirim. Tabloda bakinca hem balerin hem angel cagrisimi yapti bana da, ama orjinal ismi ile kalmasi sanki daha guzel.
Ayrica izninizle link vermek isterim sayfamda, ve basarilar sergide ;)
Sevgiyle
Sanem
www.sanemcetamin.blogspot.com

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Ne güzel çalışmalaryapmışsın, ellerine sağlık, Türk kadınını temsil etmen çok hoş, en güzel ismi bulacağından eminim. Lalelere bayıldım ben
Sevgiyle kal

Hülya YILMAZ dedi ki...

bu yönünü bilmiyordum Tuhfe'cim. Çizimlerin çok başarılı.
Ben de "rüya" ismini çok tuttum.

Mutfakta Zen dedi ki...

Tuhfe'ciğim ne güzeller. Ellerine sağlık. Lütfen acemi işi diye düşünme. Kimin acemi, kimin usta olduğunu kim bilebilir ki yaratandan başka?
Tijen

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Çok güzel olmuş resimler bence, hiç de acemi işi sayılmaz. Ben de amatörce uğraşıyorum resimle. Beni o kadar rahatlatıyor ve mutlu ediyor ki. Ellerine sağlık, yüreğine sağlık

meeluu dedi ki...

merhaba canım tablolar çok güzel bence katıl

tuhfe dedi ki...

Sevgili Nazlı, Gül, Sonia, Nurdan, Nazlı, Sanem, Şennur, Hülya, Tijen, Sevdamavisi,Meeluu, hepinize yorumlarınız ve desteğinizden dolayı çok teşekkür ederim. Moral verdiniz. İyi ki varsınız!

Sevgilerimle.