Cuma, Aralık 29, 2006

Bayram ve Yeni Yıl



Bayramınız ve Yeni Yılınız, Sağlıkla Huzurla Geçsin.

18 yorum:

İncik Boncuk dedi ki...

Sevdiklerinle beraber mutlu, sağlıklı güzel bir yıl geçirmen dileğiyle.

İyi bayramlar

Beyaz Zambak dedi ki...

Bayram ve Yeni Yılı kutlar sağlıklı huzur dolu günler dilerim

Bengisu dedi ki...

Birlik ve beraberlik içinde, başarıyla dolu yeni bir yıl ve Mutlu Bayramlar diliyorum. Sevgiyle kal...

Sonia dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Yeni yilinizi ve Bayraminizi kutlar, tüm dileklerinizin gerceklesmesini dilerim. Sevgiler Sonia...

Serpilce dedi ki...

Her Yeni Yıl, yeni tazelenen umutların, çoğalan sevgilerin habercisidir.
2007 yılı da böyle olsun ama hep güzel olsun..
Nice Yıllara..
Mutlu bayramlar,

FIREFLY dedi ki...

Hayırlı,güzel bayramlar ve mutlu bir yıl geçirmeni dilerim Tuhfe'cim..

tomurcuk dedi ki...

Yeni yılın ve bayramın mutlu huzurlu geçsin,sevgiyle kal.

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Sana ve ailene, sağlık huzur, mutluluk dolu bayramlar, ve çooook güzel bir yıl diliyorum
Sevgiyle kal

Ayşe dedi ki...

Bayramınız mübarek,yeni yılınızın da hayırlı ve uğurlu olması dileğiyle..hergününüz bayram tadında geçsin...

sevgiler..

Hanife dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Bayramini kutluyor ve yeni yilin size mutluluk ve saglik getirmesini diliyorum..

Banu Ucak dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
tüm sevdiklerinle birlikte mutlu, sağlıklı, huzurlu, bereketli güzel bir yıl geçirmeni dilerim ve bayramını kutlarım. Nice yeni yıllara, nice bayramlara...
sevgiler

munev dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj, kapatır mesafeleri birleştirir gönülleri kalbiniz nur, haneniz huzur dolsun,vücudunuz sıhhat ve afiyet bulsun Kurban Bayramınız mübarek Yeni yılınız kutlu olsun. Sevgiler selamlar

zeynepyemekbiz dedi ki...

sanada iyi yillar ve huzurlu mutlu bir bayram diliyorum canim.
Sevgilerimle.

berrince dedi ki...

Güzel bir bayram ve mutlu bir yıl sizlerle olsun.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
Ben de sana guzel, mutlu yillar diliyorum. San Diego'dan sevgilerle,

Rahime dedi ki...

Kardesligin dogdugu,sevgilerin birlestigi,belki durgun,belki yorgun,yinede mutlu,yine de umutlu,yinede sevgi dolu nice bayramlara.....

menekse dedi ki...

Bayram artik gectigi icin ben yeni yilinizi kutluyor sevgi, saglik ve mutluluk dolu nive yillar diliyorum.
Sevgiler...

tuhfe dedi ki...

Güzel yorumlarınızdan ve ziyaretlerinizden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.