Pazartesi, Temmuz 03, 2006

El nakışlarım

Benim işlediğim parçalardan ikisi. Diğerinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum. Aşağıdaki parçayı yarım haliyle görüyorsunuz. Tamamlanmış olanında ise dikkatlice bakılırsa bazı değişiklikler yaptım. Yaprağı işlerken sepet örgü olan yer için limon filesinin ipini kullandım. Bu yaprağa evdeki yeşil iplerimin rengi hiç uygun düşmüyordu ne yapayım!


Bitmemiş hali.


Tamamlanmış haliyle.



Bildiğim, bilmediğim, o anda aklıma gelen hangi teknik varsa kullandığım el işlemem. İlk önce deseni tasarladım ve kumaşa çizdim. Daha sonra kumaş boyası ile belirginleştirmek için renk renk boyadım. Üzerini uygun renkte iplerle sarma, düğüm, adını bilmediğim teknikler kullanarak işledim. Arkadaşlar çok beğendiler elimi (kızımın eli). Kenarlarını boncuklarla tamamladım. Türkiyemin sembolü olan lale desenini de işlemesem çatlardım.

12 yorum:

Derya dedi ki...

Tuhfe çok güzelolmuş, gerçekten el emeği göz nuru :) çok hoş olmuş daha ne diyebilirim:)
Derya

Serra dedi ki...

Sen soyledikten sonra asagiyi da okuyunca, benim tahmin etmeme gerke kalmadi. Ne guzel sabirla, ne hos isler cikartmissiniz hep beraber.

blacklebron dedi ki...

süper şeyler bunlar ya sen mi yapıyosun bunları ??

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim; Crazy çalışma olmuş ama çok beğendim. Lale için aferin sana, fırsat bu fırsat kullanman iyi olmuş. Çok öptüm canım, oralardan haber verdiğin için çok teşekkürler.

one ben bir sey dedi ki...

TUHFEMMM DÜN GÖRDÜMM YORUMLARINI EH BİZEDE BEKLERİZ YANİ.
BAYILDIM BUNLARA NE EMEK NE EMEK:))
ÇOKKK ÖPÜYORUM ÖZLEDİM YAW:))))

didem dedi ki...

merhabalar,
ara ara hep gelip bakıyordum nihayet sizi tekrar aramızda görmek ne keyifli.çok güzel el işlerinizle dönüşünüz muhteşem olmuş.ellerinize sağlık,çok güzel çalışmalar.
bende tshirtten şalvar yaptım bakalım beğenecekmisiniz?
sevgilerimle

nsevil dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık..
seni yine sitemde görmek mutlu etti beni.görüşmek üzere..

Nisan dedi ki...

Harika olmuşlar, ellerie sağlık, çıtır çıtır, çok hoş, ilk defa görüyorum, tam bana göre şeyler, denemesem çatlarım :)

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Süper,Harika olmuş.çok güzel bir iş çıkarmışsın ortaya birde kızının eliymiş.ellerine sağlık.
Aramıza tekrar döndüğün için çok sevindim.Bazı bloglarda gördüm yorum yazmaya da başlamışsın.banada beklerim.
Sevgilerimle öptüm.

akçahan dedi ki...

Harika olmuş, başka kelime bulamıyorum.

IPEK dedi ki...

Merhaba,
Harika şeyler yapmışsınız, elinize sağlık.

Hanife dedi ki...

Tek kelimeyle muhtesem olmus.
Ellerine saglik Tuhfe.