Çarşamba, Haziran 14, 2006

Gülüm

Geçen hafta cuma günü gittiğim nişan davetinde kıyafetimle bir bütünlük sağlayan, seyretmeye doyamadığım gülüm. Bu gülü arkadaşın fotoğraf makinası sayesinde görüntüleyebildim. Yan masada ve bizim masamızda oturanların hepsine yaprak motifli, bana ise bu güllü pasta geldi. Çocuklar gibi sevindim. Gülü pasta tabağında bırakmayı hiç mi hiç istemezdim. Ama bıraktım. Belki garip gelebilir ama gülümü bir bebek gibi sevdim, çatalla okşadım, utanmasam bir de öpücük konduracaktım... Ne alımlı, ne zarif bir çiçek. Hassas ve büyüleyici.


5 yorum:

nihal dedi ki...

merhaba Tuhfe,siteni çık severek

Adsız dedi ki...

merhaba Tuhfe,biraz önce oğlumla (4 YAŞINDA)boğuşurken mesajım tamamlanmadan
gitti.kusura bakma yazdığım gibi siteni ilgiyle takp ediyorum....fakat geçen yıl 9 temmuzda yaptığın subi'nin dodumasını kurduğun köprüyle, tarif defterinin pastalar çilekli dondurma tarifine gidip sadece yorumları okuyorum dodurmanın yapımı ve malzemeleri ile ilgili hiç bilgi yok bana dondurmanın yapımı ve malzemesi hakkında bilgi verebilir misin acaba?sana teşekkür ediyorum sağlıkla kal

tuhfe dedi ki...

Merhaba Nihal, teşekkür ederim.

Nicin kusura bakayim ki:)

Haklisin dondurmanın tarifi, tarif defterinde artik gorunmuyor. Ben buraya Subi`den aldigim gibi kopyalayim.

1 bardak süzme yogurt
1 kg çilek
1,5 su bardagi seker
2 paket vanilya
2 poset krem santi(1 bardak sütle hazirlanmis)

Çilekleri şekerle birlikte robotta çekip bir çay bardağı kadarını bir yere ayırıyoruz. Kalan karışıma diğer malzemeleri ekleyip iyice karıştırıp streç serdiğimiz bir kalıba döküyoruz. Buzlukta bekletiyoruz. Buzluktan çıktıktan sonra üzerine ayırdığımız çilekli şekeri döküyoruz.

Sevgilerimle


Tuhfe

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

tuhfecim sen buralardamısın. iyisin inşallah...
gül gerçekten zarif ona bakan güzel gözdedir asıl zariflik ki onu resmedip yayınları..
sevgiler.......

nihal dedi ki...

tekrar merhaba Tuhfe,hızın ve tarifin için sana çok teşekkür ediyorum.İnan ki,çok işime yarayacak çünkü eşimin ,işi gereği güney doğuya gittiğimizde sırf dondurma yemek için yaşayan oğlum için müthiş olacak (orada soğuk zincirle taşınan hiç bir gıdayı hatta aşıları bile güvenle alamamıştık ilk gittiğimizde çok çok teşekkürler.sağlıkla kal