Cuma, Haziran 30, 2006

Duvar Panosu




Dün şehrimiz kadınları tarafından bir araya gelerek işlediğimiz duvar panomuzun halka sunumu gerçekleşti. Bu projeye 45 kadar bayan iki ayrı mahalle evinde olmak üzere katıldı. Ben maalesef onlarla bu güzel ortamı paylaşma fırsatı yakalayamadım. Fakat evde işlememe izin verdiler ve ben de 3 parça ile katkıda bulundum. Panonun ortasında dikkatlice bakılırsa kocaman bir kök, filizlenmiş ağaç, güneş ve yağmur damlaları var. Kenarlarda ise bayanların kendi elleri ya da çocuklarının ellerinin kumaşa aktarımı görülüyor. Merkezden arkadaşlarla birlikte açılışa gittik ve onlardan benim işlediğim parçaları tahmin etmelerini istemiştim. Yalnızca bir kişi işlediğim el motifini ve bir kişi de orta kısımdan parçayı tahmin edebildi. Sizden de tahmin yürütmenizi istersem ne dersiniz! Biliyorum şimdi herkes tatilde ama, ben tatile çıkmadan önce biraz eğlenelim olmaz mı? Sevgili Serra'nın hisleri kuvvetlidir biliyorum. Serracım senin blogdan da esinlendiğim bir çalışma var!









Daha büyük görmek için fotoğrafların üzerlerine tıklayınız.

8 yorum:

pastacı dedi ki...

Tuhfecim merhaba,
seni tekrar buralarda görebilmek çok güzelll :)
pastanda çok güzel, bu yaptığınız panoda..ama benim aklım en çok panoda kaldı..ne kadar farklı, ne kadar derin..çok bayıldım ( Yağmurun deyişiyle)
arayı fazla açma zaten hep bakıyorum sayfana..

öpüyorum..

mine iyigün dedi ki...

sevgili tuhfe
Tuhfenin Sayfası ilk keşfettiğim blok;bu yüzden sanırım yeri benim için farklı.Eskisi kadar sık yazmasanda ben sık sık bakıyorum.
Daha sık burda olman dileğiyle.
mine

nsevil dedi ki...

selam...ben arada uğruyorum da sen hiç uğramıyon aşkolsdun..özlettin kendini..
bu arada ellerinize sağlık..

gelincikler(gülay) dedi ki...

çok hoş olmuş paylaşımın içinde teşekkürler sevgiler....

akçahan dedi ki...

Çok güzel bir çalışma. Yüreklerinize sağlık. Görüşmek üzere...

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim; tahmin etmek gerçekten zor ama ortaya çıkan iş çok harika olmuş. Bu çalışmanın amacı açık artırma ile satarak hayır işlemekmiydi.Katılanların ellerine sağlık tabi senin de, çok değişik bir çalışma bu. Sevgiler

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

kanaviiçe işleme kuşlar olabilirmi?
bişey daha diyecem bu bi eser. çok mükemmel. heel o ortadaki parça, nasıl yaptın bunu demeden alamıyom kerndimi?

tuhfe dedi ki...

Burcu merhaba,
Panoyu ve senn pastalarının yanında çok sönük kalacak olan pastamı beğenmene sevindim.

Mine merhaba, bloğumun gizli takipçilerinin olduğunu bilmek çok güzel. Çok teşekkür ederim.

Nagihan merhaba,
Hoşgeldin. Affet beni. İnan diğer bloglara da uğrayamaz oldum. Ama izin dönüşü bir çaresine bakacağım. Kendi bloğuma bile çok acele giriş yapabiliyorum. Fotoğraflayamadığım öyle çok şey varki... Bundan sonra hiç değilse bir arkadaşıma selam versem çok iyi olacak.

Merhaba Gülay teşekkürler.

Merhaba Nazlı,
Bu çalışmanın amacını kısaca özetleyecek olursak, farklı kültürlerdeki kadınları bir araya getirip kaynaşmalarını, sosyal hayata katılımlarını sağlamak.

Nazlı merhaba,

Kuşlar değil, ama yaklaştın. sağolasın.

HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...