Çarşamba, Mayıs 03, 2006

Keukenhof Parkı/Bahçesi





Yıllar önce Keukenhof parkını görmüştüm. 23 nisan'da arkadaşım sayesinde tekrar gitme şansı buldum. Öyle mutlu oldum ki anlatamam, kendimden geçtim diyebilirim. Eve gelir gelmez fotoğraflarımı görmek için bilgisayarın başına geçtim. Ne oldu dersiniz! Fotoğrafları kaydetmeden silmişim! Öyle kızdım ki kendime! Henüz arkadaşım fotoğrafları katlettiğimi bilmiyor! Duyunca o da üzülecek! Bahçe hakkında bilginiz olsun diye netten birkaç link buldum. Hollanda'da oturuyorsanız, ya da ziyaret için gelmişseniz, bu minicik fakat tertemiz, rengarenk, ve her yıl değişik düzenleme yapılan bu bahçeyi ziyaret etmenizi öneririm.

Foto 1
Foto 2
foto 3
Foto4

23 yorum:

Özgül dedi ki...

Tuhfe'cim bilirim Keukenhof parkini, tam bana göre :) o laleler o güzelim laleler rengarenk ve cesit cesit. Seyretmeye doyamamistim seneler evveli. Cok oldu gidip gezeli. Gidilmeye gezilmeye deger.
Tesekkürler canim güzel bilgilerin icin.
Sevgilerimle

vintage biscuit dedi ki...

hayal ülkesi gibi bu park :)

İncik Boncuk dedi ki...

bu sene lale yılı galiba. İstanbul'u da baştan başa süslediler. Bu arada senden haber almak güzel :)

Mislina dedi ki...

Laleyi bizden alıp Hollandalılar sahiplendiler:( Umarım bir gün değerlerimizin kıymetini iyi biliriz.Bahsettiğiniz park çok güzel görünüyor.Ara ara sizden haber almak güzel.

Sevgiler...

candan dedi ki...

TUHFEMİ ÖZLEMİŞTİM ARADA SIRADA BÖYLE GÜZELLİKLERİ PAYLAŞMAN ÇOK HOŞ SEVGİLERİMLE.
LALEDE NE HOŞ ÇİÇEK YARABBİM:)

Mutfakta Zen dedi ki...

caniiim orasi benim eeeennnnn sevdigim bahçelerden biridir biliyor musun? 3 kere gittim galiba, yolum yine hollanda'ya düsse yine giderim!
sagol paylastigin için.
tijen

tuhfe dedi ki...

Sevgili Özgül abla gerçekten güzel ir bahçe. Ben de ikinci kez gittim. Her yıl düzenleme değişiyormuş. Her yıl aynı olsaydı bu kadar turist çekmezdi herhalde!

Sevgili Vintage biscuit haklısın :)

Sevgili Nurdan, ben bir lâle hastası olarak
İstanbul'un lalelerle bezenmiş olmasına çok sevindim.

Sevgili Şehnaz, haklısın hediye verdiğimiz lâlenin kıymetini geç de olsa anlamak güzel. Bu arada Hollandalılar da zaten bu zarif çiçeğimizin bize ait olduğunu her fırsatta dile getiriyorlar. Hatta bir Hollandalı bayan benim Türk olduğumu bilmeksizin "biliyor musun aslında lâlenin kökeni Türkiye'dir" dedi. :)

Sevgili Candan haklısın ne hoş çiçek ne zarif ne alımlı değil mi?

Sevgili Tijen seni kıskandım şimdi:) Sen ki, taaaa Türkiyelerden kalk üç kez ziyaret et, ben şuracıkta iki kez gideyim :)

Herkese bol güneşli, keyifli huzurlu en önemlisi sağlıklı günler dilerim. Herşey gönlünüzce olsun,
Yüreğinize sayısız lalelerin, güllerin, baharın güzelliğince sevgi dolsun.

Serpilce dedi ki...

Tuhfe'ciğim,
Lale bahcesinden çıkasım gelmedi.Hepsinin rengi birbirinden güzel. cıvıl cıvıl.

Canım benim seni yeniden aramızda görmek ne güzel.
Sevgiyle kal öptüm.

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Tuhfe; Ne hoş seni bulmak canım. Umarım herşey yolunda ve iyisinizdir. Bayıldım bu bahçeye ben, fotoğraflar tablo gibi gözüküyor.Bazen dalgınlıkla bende kaydetmeden siliyorum. Üzülme tekrar gitmen için bir neden olabilir bu. Sevgiyle kal.Çok öpüyorum.

cimcime dedi ki...

Bu ne güzel bir bahçe , cennet gibi valla... Harika , huzur , mutluluk dolu. Teşekkürler...
Sevgilerimle:)

didem şahin dedi ki...

merhaba sana anneler günü mesajı bırakmak için gelmiştim.bu güzel lale bahçesini görünce dalmışım uzun bir süre bahçede gezindim durdum.çok güzel bir paylaşım ,teşekkürler ama herşeyden güzeli seni yeniden aramızda görmek.
anneler günün kutlu olsun sevgilerimle

Adsız dedi ki...

selamun aleykum ayy harika bir yer ALLAHIM her şey seni anlatıyor binlerce renk çiçekler şekilleri farklı kokuları farklı ama hepsi aynı yerde toprakta yetişiyor...bize seni hiç unutturma ALLAHIM SELAMETLE KALIN
www.blogcu.com./yarenvebiz/

evperisi dedi ki...

Rüya gibi bir Park hakikaten...
Bilgilendirme için teşekkürler canım...
Bu arada anneler gününü kutluyorum...
sevgilerimle...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Anneler günün kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

feride dedi ki...

Tüm renklerin birlikteliğinden cıkam bu muthiş görüntüleri paylaştıgın için teşekkürler

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaşlar ziyaretlerinizden dolayı çok teşekkür ederim. Hepinize Güller kadar güzel kokulu, huzur veren Günler dilerim.

Sevgilerimle.

akçahan dedi ki...

Ne kadar güzel görüntüler, teşekkürler Tuhfe.

Adsız dedi ki...

Seni tekrar bloğunda görmek çok güzel.Ziyaretin için sağol belki bir süre sonra bende bloğuma dönerim kimbilir...
Laleler harika.Mutlaka çok güzel fotoğraflar çekmişsindir.İnşallah bir daha ki sefere, ziyaretinde görebiliriz bu fotoğrafları.Kendine iyi bak...
Nilüfer

peruze dedi ki...

Gerçekten güzel bir yer,ama resimleri sildiğinize üzüldüm,sevgimle kal canım.............PERUZE

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

çok muhteşem.. senin resimlere bende üzüldüm...
ama sağlık olsun bi daha gidince yineçekersin...

cenkunal dedi ki...

Çok güzelmiş.
Ya o çiçekleri Yaratan???

dileks dedi ki...

burası ne kadar güzel biyer böyle sevgilerimle

kartopum dedi ki...

Türkiye de Emirgan parkı var aynen böyle görüntüler vardı ve bende hayran olmuştum. bugünkü ekleyeceğim yazıya mavi gökyüzü ararken çıktınız karşıma. arada geliyordum (portakal ağacından tanırım sizi :) ama uzun süre olmuş gelmeyeli. sevgiler..
**Kayseri develi de 7 yıl kaldık oralarıda özlemişim Kayseri ye çok giderdik alışveriş için. Az yürümedik kale diplerinde :) teşekkürler resimlerlede olsa biraz gittim oralara..