Cuma, Nisan 07, 2006

Bir son daha!



Çok üzgünüm... Tatlı Gini' mizi kaybettik.

30 yorum:

Meral dedi ki...

Merhaba Tuhfe
Başınız Sağolsun.Allah geride kalanlara sabır versin.

Adsız dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
Basiniz sagolsun. Cok uzuldum. Sabirlar dilerim...
Mihri.

fethiye dedi ki...

;(

Adsız dedi ki...

Merhaba tuhfe başınız sağolsun allah geride kalanlara sabır versin.

İncik Boncuk dedi ki...

:( basiniz saolsun.

evperisi dedi ki...

Selam Tuhfe;
Başınız sağolsun! acını paylaşıyorum...

Adsız dedi ki...

başınız sağ olsun (acaba kimdi kendileri)

Özgül dedi ki...

Tuhfe'cim sana buradan da yazayim istedim basin sagolsun, senin sayende bizde Bayan Gini'yi tanismis olduk ve dualarimizi yolluyoruz.

Mutfakta Zen dedi ki...

seni sessizce kucakliyorum tuhfe'cigim.
tijen

nesrin768 dedi ki...

Başın sağ olsun canım

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

Başınız sağolsun. tuhfecim böyle bi sonla eminim sen çıkmak istemezdin ama taktir böyle. allaha emanet ol tuhfecim...

Bengisu dedi ki...

Başınız sağolsun Tuhfecim, çok üzüldüm Allah kalanlara sabır versin.

Mislina dedi ki...

Başınız sağolsun.Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.

Burcu dedi ki...

Basiniz sagolsun, cok uzuldum. Cunku uzaktan da olsa kendisinin hayrani olmustum...

Hatice dedi ki...

basiniz sagolsun Tuhfe...sabirlar diliyorum...

sebboy dedi ki...

Canım ; başınız sağ olsun Sevgiyle kal.

akçahan dedi ki...

Allah sevdiklerine sabır versin, seni özlemle kucaklıyorum

Berrince dedi ki...

Allah tüm yakınlarına sevdiklerine bitmez tükenmez sabırlar versin.
Başınız sağolsun Tuhfe :(

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim, senin sayende tanıdık o muhteşem insanı. Ölüm hepimiz için, ben hep iz bırakanlara gıpta ederim. İz bıraktı, uçtu gitti. İnanılmaz üzüldüm. Sabırlar diliyorum canım.Kendinize iyi bakın.Öpüyorum.

didem şahin dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Başınız sağolsun,çok üzüldüm.Allah sabır versin tüm sevenlerine

Serpilce dedi ki...

Merhabalar Sevgili Tuhfe,
Başınız sağolsun.
Allah sabır versin tüm sevenlerine.
Kendine iyi bak.

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaşlar hepinize çok çok teşekkür ederim sağolun varolun.

Sevgi ve selamlarımla.

munev dedi ki...

basınız sagolsun sevgılı Tuhfe senın sayende tanımıstık üzüldüm ama hepimizin sonu son duragı orası..care yok Allah taksiratını affetsın ..geride kalanlara sabır versin sevgiler

yemekvebiz dedi ki...

Canım basınız sağolsun,
Sabır diliyorum...
Figen

pembeli dedi ki...

Merhaba, başınız sağolsun, Allah geride kalanlara sağlık ve uzun ömürler versin.

sammy dedi ki...

Sevgili Tuhfe;
başınız sağolsun. Sabırlar dilerim.

nsevil dedi ki...

ooo ..çok geç öğrendim ama ...çok üzüldüm canım...

tuhfe dedi ki...

Çok teşekkür ederim hepinize de, sağolun varolun. Alıştım artık onun yokluğuna desemde, ona ait bir şey gördüğüm zaman üzülüyorum. Hepimiz bir gün yaşayacağız bu türlü acıları. Allah herkese sabır ve güç versin.

selam ve sevgilerimle.

one ben bir sey dedi ki...

Merhaba Tuhfem,
başınız sağolsun,tanıttığın kadarıyla ne kadar hayata bağlı bir insandı .Allah rahmet eylesin.Başınız sağolsun.İşte insanlar böyle bir varmış bir yokmuş üzücü ama Allahın takdiri.
sevgilerimle.
p.S:bakarmısın tuhfe yine sona kaldım.

Sonia dedi ki...

Basiniz sagolsun bende gec ögrenenlere dahil oldum. sevgiler...