Pazar, Şubat 12, 2006

Son


Bugün son...
Nereden başlanılır... nasıl anlatılır... en iyisi kestirmeden söylemek...Bugün son. Aslında 2005'in sonunda günlüğe nokta koyma kararı almıştım, ama bir türlü kopamadım. Son başladığım danteli de ekleyeyim sonra tamam dedim. Evet... o dantel de eklendi ve demir alma zamanı geldi çattı... Günlüğüme sizlere veda etmek ne kadar zormuş.
Bir televizyon proğramında hangisiydi hatırlayamıyorum, mektupların çok anlamlı duygu yüklü olduğunu, aynı duyguyu e-postalarla yaşayamayacağımız ifade edilmişti. Oysaki sizlerden tarifi imkansız duygulu ve benim için manevi değeri tartışılmaz derecede e-postalar ve yorumlar aldım. Yorumlarınızla, e-postalarınızla desteğinizi hiç eksik etmeyerek büyük mutluluklar yaşattınız. Hakkınızı nasıl öderim bilemem. Siz sanal alemin gerçek dostlarıydınız benim için. Hepinize veda ederken bilmeyerek hata yapmışsam, sürç-i lisan etmişsem affoluna...

Ben sizleri çok sevdim ve hepinizden çok şey öğrendim. Bu günlük ve sizler sayesinde bambaşka dünyalarla tanışma fırsatı yakaladım. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

81 yorum:

dharma dedi ki...

genel anlamda blog camiasında bir durgunluk vardı,ve kacınılmaz ayrılıklar da baslamış oldu..

hayatında basladıgın her iş boyle ,guzel ve faydalı sonuclar verir inş.
hayırlısı olsun hakkında,cok sevdim seni.. cici ablam: )Allah'a emanet.

Candan dedi ki...

Allahım inanmıyorum neden diyede soramıyacağım çokkk üzüldüm hayırlısı diyorum,seni seviyorum:)))

pastaci dedi ki...

Tuhfecim,
ben nedenini sormak istiyorum..ben seni çok seviyordum..neden son veriyorsun ki??
çok üzüldüm şimdi gerçekten, garip bir duyguymuş..
senden çok hoş şeyler öğrendim, insani duyguları paylaştık, Amerikada Zeynep abladan ses gelmeyince bile sen merak etmiştin, geline seninle hepimiz sevinmiştik..neden gidiyorsun ki şimdi ??
ben en azından bir açıklama bekliyorum lütfen..

sevgilerimle..

Serra dedi ki...

Her gemi birgun limandan ayrilmak icin insa ediliyor,bizler bunu bilerek, sonsuz olmayisini kabul ederek basladik zaten. Herkesin bir zamani var, eger sen bu karari vermissen, bizlerin israri senin fikrini ne kadar degistirebilir emin degilim Tuhfe ama sunu soylemek istiyorum, seninle bu sekilde de olsa tanismak, seni aramizda gormek su gecen bir sene de benim icin cok guzeldi. Ben senin hayatindan, yaraticiligindan, islerinden bir omre yetecek blog malzemesi cikacagini dusunuyorum; benim gibi degilsin ben de illa birgun danteller bitecek ama sen ne guzel seylrr paylasiyordun bizlerle. kesin biterme bence, biraz daha bak ne kadar gidiyor boyle diye rica edebilir miyim?

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Tuhfe'ciğim,çok üzüldüm bu kararı almana.İlk tanıdığım bloglardan birisin.Senin yaratıcılığını,ince zevkini,pratikliğini,herşeyden önemlisi yürekten yazdığın her yazını,yorumlarını daha doğrusu seni çok özleyeceğim.Onun için gitme,kal.

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
İnan bana çok üzüldüm.senden ayrılmak çok zor olacak.sana okadar alışmıştımkı her gün bloğuna uğruyordum.sende bana uğrayıp güzel yorumlar bırakınca çok seviniyordum.
Bende soracağım nedenini seni aramızda görmek istiyorum.
Umarım fikrinden vazgeçer aramıza geri dönersin.Seni seviyorum.
Sevgiyle kal.

evperisi dedi ki...

Sevgili Tuhfe; inan şok ettin beni...
Niçin böyle buruk bir veda?
Sana çok alışmıştık...
Sitem yeni açıldığında ilk ziyaretime gelendin o yüzden ben de yerin ayrı...
Bence tekrar düşün ne desin?
çok çok öpüyorum...
vedalaşmıyorum haberin olsun...

Beyhan dedi ki...

Henüz merhaba demiştim oysa.Bloglar arasında gördüğüm ilk veda...
Herşey istediğiniz gibi olsun.
Sevgiler...

burcukusu dedi ki...

Tuhfeciğim sok oldum neden? inan ne diyeceğimi bilemiyorum
ne olur saka olsun:(

İncik Boncuk dedi ki...

?? Nasıl yani? Yazdıklarını okudum, yanlış anladım herhalde diye bir daha okudum. Kararina saygı duyuyorum ve elbette geçerli bir sebebi vardır. Ama blog'u komple kapatma, ara ara da olsa belki kıscacık mesajlar yazarsın :) di mi, di mi

Özgül dedi ki...

Tuhfe'cim sana ayrica yazdim zaten, ama buradanda en iyi dileklerimi, herseyin gönlünce olmasini, sevdiklerinle basari ve sihhat dolu bir yasam gecirmeni dilerim.
Sevgilerimle

cirkin ordek dedi ki...

tuhfe bencede tamamen kapama biraz ara ver yeni seylerle belki tekrar baslarsin..umarim kararini degistirirsin.sevgiler...

sebboy dedi ki...

Şaşkınım... İnternete girdiğim de mutlaka ziyaret ettiğim iki blogdan biriydin. tüm yorumlarımda da yazdığım gibi zevkine değer verdiğim yaptıklarını merakla beklediğimdin. Uzaklardan bize gelendin.Sevgiyle kal. Yokluğunu hissedeceğim.

Candan dedi ki...

Tuhfeeeeee son kararınmı lütfennnnn tekrar bir kere daha düşünnnn

Pitircik dedi ki...

Tuhfecim,
Gunlugunu buyuk bir zevkle ben de takip ediyordum. Diger arkadaslar gibi nedenini ben de sormak isterim? Umarim fikrini degistirir, o guzel tarif ve becerilerini bizlerle paylasmaya devam edersin...
Sevgiler

Bengisu dedi ki...

Tuhfeciğim, sayfana giripde bu son yazısını okuyunca inan çok üzüldüm şok oldum ve ne diyeceğimi bilemiyorum. Bende herkes gibi bu vedanın nedenini açıkcası bilmek isterdim çünkü her gün yeni bir şeyler varmı diye sayfana girdiğimde geri elim boş çıkmak istemiyorum umarım kararını değiştirisin hiç olmazsa arada bir yazarsan sevinirim
Sevgiyle kal...

Meral dedi ki...

Merhaba Tuhfe
bitiriyorum yazını şimdi okudum ve ben de şok oldum.
Ben de zaman zaman uzun aralar veriyorum bloğa bişeyler ekleyemiyorum. iş güç olumsuzluklar. Hergün bişey ekleme zorunluluğumuz da yok ki zaten.
Sen de bir süre ara ver sonra tekrar ara ara birşeyler ekleyecek şeyler çıkar zaten Tuhfecim. Bizleri sensiz bırakma

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğimmm; Şiiri okudum ama seninle ilgili olabileceğini hiç düşünmedim. Şok geçirdim inan ki. Mutlaka önemli bir nedeni vardır diye düşünüyorum ve kısa bir aradan sonra mutlaka geri geleceğini ummak istiyorum.Canım arkadaşım, senin sıcak, samimi dostluğundan nasıl vazgeçeceğiz.Uzak diyarlarda olmana rağmen seni hep bir tık ötede hissettim. Hayata duruşun dört dörtlük bunu biliyorum. Belki senin için blog işi bir külfet olmaya başladı ama lütfen bize verdiğin sıcacık sevgini ve dostluğunu esirgeme diyorum ve seni gerçekten çok seviyorum Tuhfeciğim.Çok öpüyorum ve dönmeni bekliyorum.

semra dedi ki...

Ben de arkadaşlarıma katılıyorum. Güzel yaratıcı fikirlerinden bizi mahrum etmezsin umarım. Sevgiler.

NALAN KAPLAN dedi ki...

Tuhfe yazını okuyunca önce şaka falan olduğunu düşündüm,ama değilmiş.Tuhaf bir ayrılık gibi geldi bana bu,çok alışmıştık birbirimize,yorumlarımıza.Bencede yine arada birde olsa bir şeyler yazmalısın seni özleyeceğiz....

Ne diyelim sen böyle karar vermişsin hayırlısı olsun inşallah, ama tamamen kaybolma lütfen bizleri ziyarete gelirsin dimi?
Tekrar görüşmek dileğiyle...

berrince dedi ki...

Okurken çok kötü hissettim kendimi.. Peki neden diye sormak istiyorum. Kararına saygı duyuyorum ama çok özleteceksin kendini bilmeni de istiyorum.

Sevgi ve sağlıkla kalman dileği ile,

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Pazartesi, işler yoğun, ama kahve molasın da, ekrana bir göz atayım dedim, çok şaşırdım. Değişik bir duygu... üzüldüm
Ne diyebilirim, diğer arkadaşların söyledikleri her şeye katılıyorum, sesini duymadan, sana dokunmadan da olsa, tanımaktan mutluluk duydum. Ben sana ulaşamam, ama ben buradayım. Senden gelen bir kaç sözcük beni mutlu edecektir. Her şey gönlünce olsun, şimdilik hoşça kal, sevgiyle kal:)))

Burcu dedi ki...

Çok üzüldüm. Eminim çok geçerli bir nedenin vardır, yoksa zevk aldığın bir işi ve bizleri böylece bırakmazdın. Yani hiç mi haber alamayacağız artık senden? İnternete girip bizleri de mi ziyaret etmeyeceksin ?

akçahan dedi ki...

Tuhfe! İnanamıyorum! Kararına saygı duyarım tabii ama hiç beklemiyordum ya.. Yazmama gerek var mı bilmiyorum ama, sen ve blogun benim için özel olanlardan... İlk ziyaret ettiğim bloglardan... Ara da sıra da da olsa yazamazmısın.. Bu tamamen kopuş mu bizlerden. Tamamen ayrılmadığını ümid etmek istiyorum içim acıdı doğrusu Tuhfe!.. Sevgilerimle canım.

munev dedi ki...

sevgılı Tuhfe ne yaptın sankı boyle ..kendıne bızı alıstırıp sevdırıpte ben gıdıyorum denırmı ..ınanırmısın bılmem suan gozyaslarım akıyor .sankı sızlerı kırkyıldır tanıyor gıbıyım.cunku sızler bana 50 yasımdan sonra ılac gıbı geldınız karsılık beklemeden zıyaretıme gelmen o guzel yorumların benım dert ortagımdı sankı..sızler benım depresyon ılacım gıbısınız depresyondakı bırısının ılacı kesılınce ne hale gelırse suan bu ayrılık haberıyle ben oyleyım.cok cok sevdım senı kardesım oldun sanalda olsa..hakkını helal et.zıyaretlerın ve yazıların ıcın Allah razı olsun karar senın Allah baska turlu ayrılık vermesın.Aılenle beraber yolun acık Allah yar ve yardımcın olsun.. 1 love you Tuhfe you always ın my hearts.

Nilüfer dedi ki...

Gitmeni istemiyoruz :-(((

yemekvebiz dedi ki...

Tuhfe cimm! Nedennn ! Niçin bu kararı aldın ?
Cok buyuk bir boşluk kalacak gidersen ? Bitirme canım yaaa , bitirmeeee ,

Sok oldum okuyunca , neler yapmıs Tuhfe deyip girdim sayfana ne gordum?

Figen

hatice dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Dilerim hayatta karsiniza hep sizin gibi dusunceli ve iyi insanlar cikar. Ben bu kisa surede paylasimlariniza taniklik etmekten cok buyuk keyif aldim, tum emekleriniz icin tesekkur ederim.

yemekvebiz dedi ki...

Seni ve paylasimlarini seviyorum.
Kendine iyi bak.

Zeynep

Hülya YILMAZ dedi ki...

Tuhfe'cim,
şaka olduğunu düşünüyorum. Bir an düşündüm bugün 1 nisan mı diye.
Eğer doğruysa eminim geçerli bir nedenin vardır. Biz şimdilik buradayız. Ara sıra bizi ziyaret et olur mu?
Herşey gönlünce olsun...

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

çok şaşırdım böyle bişeyi beklemiyordum. GİTME TUHFE. gerçekten. bunu bize yapamazsıın. öyle üzüldümki sanki ellerimin arasından kayıp gittin. senede 1 gün bile çıkıp bi merhaba yazsan olmazmı? noolur. kabullenemeyeceğim bunu ben. inan bugün aldığım güzel bi haber vardı bunu görünce moralmen çok çöktüm. üzme bizi nooolur. diyom ya aradada olsa. bişe demene gerek yok yanlızca MERHABA den yeter. kendine ii bak...

Elifce dedi ki...

Sevgili Tuhfe yazını okudum şok oldum.Genelde sayfanı açtığımda şaheserlerin karşılardı bu sefer beni ve bizleri bir mektup karşıladı. O kadar üzüldümki gözlerim doldu.Herşeyin bir başı gibi sonuda vardır değilmi.Eminimki kendince bir açıklaması vardır.Umarım bizi hemen terk etmezsin aradada olsa seni görmekten mutluluk duyarım.

saadet dedi ki...

tuhfe ayrılışının haberini nazlı'dan aldım. sanki gerçek hayatta biri aramızdan ayrılmış gibi hissediyorum şu an. sen kendini mutlu edecek şeyleri bizden daha iyi biliyorsun. paylaşımların için çok teşekkür ederim. birgün dönüşünü merakla bekliyor olacağım.

Binnur dedi ki...

Tuhfecim,
Haberi en son alanlardan biriyim herhalde, cok ama cok sasirdim, cok buyuk bir bosluk hissediyorum gidisin ile. Sana ve cok sevdigin ailene sonsuz mutluluklar diliyorum, her sey istedigin gibi olsun:)
Seni cok ozliycem, Binnur

tomurcuk dedi ki...

Tuhfecim yapma ya çok üzüldüm şimdi şok oldum herkesin dediği gibi benim de ilk ziyeret ettiğim bloglardansın lütfen gitme bu ortamda daha nasıl yalvarılır bilmemki sebebin her ne olursa olsun yine de gitme bırakma gerçekten çok alıştık yapamazsın bunu bize,seni tanımasam da ruhen çok seviyorum kararının değişmesi ümidiyle...

tuhfe dedi ki...

Sevgili dostlar,

Duygularımı ifade etmede zorlanıyorum, kelime hazinem yazmış olduğunuz bu güzel yorumlara cevap vermede yetersiz kalacak. Hangi yürek, hangi göz dile gelmez böyle içten böyle sıcak dizelere. Hepiniz sağolun varolun.
Benim için de hayli zor oldu bu kararı almak. Merkezde işlerin yoğunluğundan dolayı bloğuma istediğim özeni gösteremiyorum. Her birinizin yorumunu okurken yaşlar süzüldü gözlerimden... Madem tamamen kapatmamı istemiyorsunuz ben de açık kapı bırakayım. Eğer sizlerle paylaşacak güzel şeyler olursa ve yeterli zaman ayırabilirsem, derhal bloğuma geri dönerim. Nokta yerine virgül koyayım o zaman olur mu! Sizleri tamamen unutacak değilim, sadece bilgisayar arkasında fazla zaman geçiremiyorum. Gözüm sizlerin bloğunda olacak her zaman. Fırsat buldukça merhaba demeye geleceğim. Kurulan bu dostluklar kolay bozulmaz...
Ben sizlere yorum yazamasam bile gözlerimle ziyaret edip bir tebessüm bırakacağım, buna inanın. Sizlerden ayrı kalmayı internet ağları kopmadıkça aklımdan bile geçirmem.

İsterdim ki, hepinize ayrı ayrı cevap yazayım, malesef bu mümkün olmadı. Bu aralar çok yoğun olacağım, bundan sonra gelecek yorumlara uzun bir süre cevap yazamayacağım için kusura bakmayın.

Selam ve sevgilerimle.

Sonia dedi ki...

Sevgili Tuhfe
Ben sizinle sanal bir dünyada olsak bile henüz tanismadim. Size yazilan mesajlari hepsini okudum. Yazanlarin coguyla tanisma firsatida bulmustum. Lakin ara sira geleceginizi belirtmissiniz, umarim tamamen aramiza dönersiniz. Ayrica dogum günümde blogumu ziyaret ederek birakmis oldugunuz mesajinizla beni ne kadar mutlu ettiginizi de söylemeden gecemiyecegim. Kalpten tesekkürlerimle yolunuz acik olsun diyorum. Sevgilerimle...
Stuttgarttan Sonia

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Tuhfe, içimden bir ohhh çok şükür nidası yükseldi,hoşgeldin yeniden. Bugünün en güzel haberiydi bu, arasırada da olsa senin buralarda varlığını hissetmek çok güzel. Çalışmalarında kolaylıklar diliyorum ve çok öpüyorum sevgili arkadaşım.

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

SEVİNDİRDİN TUHFECİM YA...
SEN YOĞUNLUĞUNU ATLATANA KADAR SABREDERİZ ÜZÜLME CANIM YAAA.
KENDİNE İYİ BAK SEN BİZE LAZIMSIN. DOSLUĞUN LAZIM. ALLAH'A EMANET OL...

Sibel dedi ki...

Sevgili Tuhfe, ben o sanat eseri fotoğraflarına hayran hayran bakmaya, tariflerinden birşeyler öğrenmeye, kısacası Tuhfe'nin sayfasına çok alışmıştım! Ama kararını da anlıyor ve saygı duyuyorum. Yine de bir açık kapı olması, arasıra seslenecek olman beni çok mutlu etti. Ne zaman yazmak istersen yaz, ben yine arada bir sayfana bakacağım. Hayatta herşey dilediğince olsun...

berrince dedi ki...

Şimdi ben de senin yazını okurken gözlerim doldu :( Ama virgül kelimesini görünce inan çok mutlu oldum.

Eğer sebep sadece işlerinin yoğunluğu ise virgül koyman bence çok isabetli olur.

Zaten bir çoğumuz benzer durumlardayız. Ben evliyim, bir çocuğum var, çalışıyorum, hafta sonları 2 gün kursa gidiyorum, özellikle haftasonlarını kızımla geçirmek istiyorum kurstan sonra kalan vaktimi ona ayırıyorum, arkadaşlarım, ailem yaz yaz bitmez bütün bunları yaparken bir arada blogla ilgilenmeye çalışıyorum.

Arada bir sitene uğra kendinden haber ver o kadar. Yeterki gönüller bir olsun.

Sevgi ve sağlıkla kalman dileği ile,

manolya dedi ki...

O kadar emindim ki, bu saatte Tuhfe'yi
ziyaret ediyorum, yine agzim sulanacak muhtemelen diyordum kendi kendime. En son ben duydum galiba bitirme kararini ve sok oldum. Her blogu ilk ziyaretimde gördügüm seylerle hatirliyorum. Sen benim için "karamelli kurabiye", "sari gül"sün. Çok üzgünüm gerçekten, su an yazdiklarimi okumak yerine yüzüme bakiyor olsaydin anlardin. Haberi geç aldim ama diger arkadaslardan daha sansliyim, ara sira buralarda olacagini biliyorum. Unutma ki burasi da bir tür "merkez". Bizim de sana ihtiyacimiz var. Veda sözleri yazmiyorum, yazamiyorum. Görüsünceye kadar sevgiler.

Sonia dedi ki...

Sevgili tuhfe
Hergünün bugünden güzel olsun sevgililer günün kutlu olsun... Stuttgarttan sevgiler...
Sonia.

FIREFLY dedi ki...

Merhaba Tuhfe , sayfana gelememiştim birkaç gündür, bırakacağını okuyunca üzüldüm ama sonraki yorumunu okuyunca çok sevindim :)Bloğuna çok zaman ayıramasan da eklediğin şeyler her zaman çok güzel.Haftada , ayda 1 de olsa biz razıyız.

fethiye (acemice) dedi ki...

sevgili tuhfe yazını okuyup yorumları okumaya başlayınca şok oldum.arkasından senin yazını görünce derin bir ooooohh çektim. beni ziyaret edip hep cesaretlendirdin nasıl mutlu olacaksan öyle olsun... bu arada bu gün sevgililer günü sevgi yüreğinden ve ömründen hiiiiççç eksilmesin.
sevgiler......

Banu Ucak dedi ki...

Sevgili Tuhfe, sayfani acip da bu yaziyi gorunce bir an yanlis yere mi geldim ne oldu dedim, yeniden baktim ki dogru yerdeyim :( Neyse ki nokta yerine virgul koyuyorum demissin sonraki yazinda, bunu gorunce rahatladim. Sen iyi ol, icin rahat olsun da ara sira da olsa ugra, bizi unutma. Simdilik mutlu ve saglikli gunler diliyorum, gorusmek dilegiyle...

fethiye dedi ki...

tuhfecigim, nedenini soramiyorum bile, haklisindir kendince. siteni actigindan beri kendine sectigin adin gibi bir cok hediye verdin bize. insallah yine yolumuz kesisir...

Sevgilerimle

akçahan dedi ki...

Tuhfe'nin kararında bir gelişme var mı acabasıyla, bir arkadaşın sayfasından likine tıkladım. Gördüğüm, .........sayfa bulunamadı ibaresi birden fena yaptı beni......... Daha sonra yazarak deneyeyim dedim, ve virgül kararını görünce bir oh dedi yüreğim ve genişledi. Yoğunluğu anlıyoruz Tuhfe, çoğumuz da var. Ama arada sırada da olsa, bir mektup, bir selam gibisine varlığından haberdar olmak mutlu eder beni, bizleri.. Sevgiyle....

Hatice dedi ki...

Son yazısını okuyunca çok şaşırdım ve de çok üzüldüm Tuhfe.
ama virgül koyma kararın yüreğime biraz da olsa su serpti...
Sanal dünya da olsa sana ve senin o güzel yüreğinle oluşturduğun sayfana o kadar alıştımki...
Arada bir de olsa senden habersiz bırakma...
herşey gönlünce olsun...
sevgiler...

zeytinağacı dedi ki...

Ben de üzüldüm gerçekten , hayırlısı olsun ama belki karar günün birinde değişir diyorum. Sevgilerimle...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Hergün girdim bloğunu tamam aranızdayım demeni bekledim.Bu akşam yorumunu okuyunca rahatladım.
Sen kendini üzme biz seni sen rahatlıyana kadar bekleriz.
Kendine iyi bak.
Sevdiklerinle sevgiyle kal.

ÇİĞDEM dedi ki...

Tuhfeciğim görünce yazını üzüldüm hayırlısı seni tanımak güzeldi...

mutlu ol her zaman ama yinede bizleri unutma olurmu?

Meltem Sozer dedi ki...

Ben sizi uzun zamandır takip ediyorum.
Nokta yerine virgül koymanız beni çok mutlu eder.

gelincikler(gülay) dedi ki...

arada da olsa gelme kararınıza çok sevindim tanışmasak ne kadar güzel dostlarınız olmuş çok sevimli bağlar kurulmuş çok çok güzel adınıza sevindim az bucukda olsa aradada gelseniz bende mutlu oldum sevgiler...

Burcu dedi ki...

Bence çok yerinde bir karar oldu şimdi :) Devam etmene, en azından tamamen gitmemene çook sevindim :)

nuran dedi ki...

sevgili tuhfe yazini okuyunca cok uzuldum icimden birseyler kirildi koptu sanki sonra yorumlarda yazini gorunce tekrar sevindim birakmazsin insaallah ilk defa yorum yaziyorum ama surekli sayfana bakiyorum selam ve sevgiler

evcilkedi dedi ki...

Zaman herşeyi değiştiriyor, hepimizin öncelikleri değişiyor, iş, çocuklar, ev, sorumluluklar hiç bitmiyor. Ama bu ortamda hiç olmazsa biraz kendimizi unutup sadece yapmayı istediğimiz şeylere yer veriyoruz. Tek dileğim sağlıklı ve mutlu olman, ve ara sıra da olsa bir kaç kelime yazacak vakit bulabilmen. Sevgiler

didem şahin dedi ki...

ÖNCE AĞLATTIN BENİ SONRA VİRGÜL KISMINA GELİNCE SEVİNDİM.HERGÜN ALMASADA ARADA BİR HABERİNİ ALSAK DA YETER.BENCE SENİN GİBİ TECRÜBELİ BLOGCULAR KESİNLİKLE NOKTA KOYMAMALI.DAHA SİZİN TECRÜBELERİNİZDEN YARARLANMAK İSTEYEN ARKADAN GELENLER VAR,SEVGİLER

Elifce dedi ki...

Tuhfe bak yine ben geldim alışmıştım sana yazmaya adet yerini bulsun birdaha geleyim dedim. Şunu yazmak isterdim.
Sevgili Tuhfe yine çok güzel yapmışsın herzaman ki gibi harikasın...gerçektende öylesin.Sen eklemesende ben yazacağım sana canım seni kocaman öptüm.

Rahime dedi ki...

Kac gündür bloguna BIZI BIRAKMA diye mesaj birakiyorum.Bir türlü yayinlanmadi.O kadar cok sevenin varki yorum sayfasi doluluktan acilmiyor.Benim gibi cok kiside mesaj yazamamistir.Seni devamli takip edecegim.Sende bizi yaptiklarindar haberdar edermisin?
Sevgilerle hersey gönlünce olsun...
Bu bir veda asla degil.Sadece temenni...

Derya dedi ki...

Sevgili Tuhfe günlüğünü bırakıyor olmana çok üzüldüm. ama olsun ben seni çok seviyorum, ben yine önceki yazdıklarına döner döner bakarım:) Yeterki gönüller bir olsun. sevgiyle kal.
Derya...

Mutfakta Zen dedi ki...

askolsun tuhfe'cigim!
sana yorum yazmadim diye mi küstün?
(saka saka.. gözlerin dolacagina gülesin istedim. sana tam karsimdaki pitircigi gönderiyorum. pembecik çiçekler açmis bir japon dali. senin de yüregin hep pitircik olsun e mi?)
tijen

Adsız dedi ki...

Çok çok çok üzüldüm. Ağlayabilirim.Hergün bakıyordum neler yazmış neler eklemiş diye. Bizi öksüz koyma ne olur. AMa yinede senin kararın saygı duyuyorum.Hayatının sana mutluluk ve başarı getirmesi dileğiyle.

Güzel yanaklarından öpüyorum.
Sevgilerimle.
Cemile

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim; Seni çok özledim ben, hergün geliyorum sayfana bir değişiklik varmı diye. Bugün az kalsın seni sobeliyordum,sonradan bir süre yazamayacağın geldi aklıma. Umarım hepiniz iyisinizdir, bak benim meraklarımın arasına bir de sen eklendin, dostluk böyle bişi zaten. Yüzünü bile görmediğin birini merak etmek, nasıldır, ne yapıyordur, birşeylere ihtiyacı varmıdır diye. Dostum olduğun için ben mutluyum, bir kucak dolusu sevgi gönderiyorum canım arkadaşım.

Adsız dedi ki...

yemek sitelerini yakından takip ediyorum ama ilk defa yorum yazıyorum, düzenli olarak ziyaret ettiğim bloglardan birinin ki en renklilerinden çeşitlendirilmiş özenli olanının sonlandırması üzdü beni de daha güzel şeyler yapmak için olsa gerek hayatın her alanında başarı ve mutluluk dilerim .ebru

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaslar 14 subatta sürpriz bir gelisme ile 2006 da gerçeklesmesini istedigim dileklerimden birisi olan TR ye gittim ve çok güzel, rüya gibi iki hafta geçirdim.
Döndügümde sizlerin birbirinden guzel yorumlari ile çok mutlu oldum. Ilk defa ya da bir kac kez sayfama gelip beni ziyaret edenler olmus. Hepinize ayri ayri tesekkür ederim sagolun varolun. Iyi ki varsiniz...

NAZLICA dedi ki...

Tuhfe; ne güzel moral olmuş sana.Mutlu olduğunu duymak çok güzel.Kocaman öpüyorum seni, yokluğunu herzaman hissediyorum. Sevgiler

Munevver dedi ki...

sevgılı Tuhfe hep boyle guzel suprızler hayatını renklendırsın ınsaallah sevgıler

Hayat dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Bize aldığın karara saygı duymak düşer. Umarım araladığın kapıyı bir daha kapamazsın ve bizi yalnız bırakmazsın. Her birimizin kalbinde özel bir yerin var. Allah yolunu açık etsin.
Kalbi muhabbetlerimle...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Senden haber almak beni çok mutlu etti.Umarım herşey yolunda gider.

Dünya Kadınlar Gününü kutlarım.
Sevgilerimle sevgiyle kal.

Selda (Taktakıştır) dedi ki...

Tuhfe bende sayfanı sık sık ziyaret edenlerdenim. İlk kararın gerçekten bir çok kişiyi olduğu gibi benide üzdü. Ama sonrasında nokta yerine virgül koyma kararın mutlu etti. Bulduğun fırsatlarda yine buralarda ol olurmu .

Serra dedi ki...

Yarinimizin ne olacagini bilmiyorum Tuhfecim, bu yuzden sen islerin yoluna girene, bloga vakit ayirana kadar azicik ara al, hem de bu arada blog icin fotograf depola. Sonra sana blog kutlamasi ile ikinci acilis yapariz. Kendine iyi bak canim.

Devletşah dedi ki...

Tuhfeciğim;

Arada bizlere sesini duyur olur mu! Seni özleyeceğiz.

menekse dedi ki...

Ben Blog'u biraz geriden takip edenlerdenim. Sik sik ziyaret etme firsatim olmuyor ama sizin safyaniza mutlaka bir goz atarim. Gitme karainiza bende uzuldum ama bu herhalde tamamen yok olma degil anladigim kadariyle.O yuzden tekar gorusmek uzere diyorum.
Sevgiler...

Hatice dedi ki...

dileğinin gerçekleşmesine çok sevindim Tuhfe, hep mutlu olman dileğiyle...

didem şahin dedi ki...

merhaba acaba bir süpriz yapıp geldin mi diye uğradım.sevgilerimle,alışkanlık işte uğramadan duramıyorum.ah bide sen uğrasan.

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

bu etkinlikte en çok seni aradı gözlerim.Özledim seni Tuhfe.Kendine iyi bak.Çocuklara da sevgilerimle.

Serra dedi ki...

Geliyorum gidiyorum, Tuhfeden ses yok. Hersey yolunda mi ,iyi misin komsu huu?

Munevver dedi ki...

sevgili Tuhfe nasılsın özledik seni bir merhaba de olmazmı saglık ve sevgıyle kal...

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim; Canım benim nasılsın. Arada bir bloğuna yorum bırak, merak etmemeyim seni.Kocaman öptüm iyi haftalar.

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

tuhfecim ben gelldiiim. hep geliyorum bu gğünde yorum bırakayım dedim...
bi ara uğrarsın mutlaka, bekleriz...