Salı, Ocak 31, 2006

Sizin için



Yorumlarınız ve desteğinizden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Duygularımı kelimelerle ifade etmem imkansız. Olayın etkisinden kurtulmak için size bir kaç gün önce; hatta hastayken yaptığım aksesuarı sunmak istedim. Doğal kurutulmuş malzemeler (potpourri)
ve yine doğal malzemelerden yapılmış hazır çiçekler kullandım.

Dikdörtgen plastik kutu, kıyıp atamadığım tuz+biberliğin kutusu. Bunun gibi atamadığım hatta yıllarca sıra bekleyen kutular vardı, çoğunu dayanamayıp attım.



Nasıl yaptığımı öğrenmek isteyenler için kısaca anlatayım. Plastik kutunun yarısını lavanta kokulu potpori ile doldurdum. Yatay olarak tutup potporinin üzerine çiçekleri yerleştirebilmek için biraz boşluk bıraktım. Çiçekleri teker teker düzgünce yerleştirip kalan boşlukları yine potbori ile doldurdum. Kutunun tamamını bu şekilde elimle düzelterek yerleştirdim ve kapağını kapatttım. Çiçeklerin yerleşim düzeni zevkinize kalmış. Yanyana geldiklerinde birbirini boğmaması ve orantılı olmasına dikkat edilmeli. İşte bu kadar basit. Sıkıldığınızda düzeni istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Çünkü yapıştırma veya sabitleme işlemi yapmadık. Kurdele yerine daha şık birşeyler düşünebilirsiniz. Daha önce belirttiğim gibi hasta olduğum bir zamanda yaptım ve üzerinde fazla düşünmedim. Kokunun daha fazla yayılması için kutunun üst kısmına ( zımba) perferator ile delikler açılabilir.

22 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

Potbori çok güzel olmuş. Bunun kapağını kapatmasan içine de aromatik yağlardan damlatıp evinin bir köşesine koysan derim.

candan dedi ki...

Çok güzel olmuş Tuhfem:))çokkk öpüyorummmm:)))

Pitircik dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
Cok hos bir calisma olmus. Ben de bayiliyorum bu tur aksesuarlara...Ellerine saglik!
Sevgiler:))

akçahan dedi ki...

Çok şık olmuş Tuhfe, ellerine sağlık.

N.E.Y. dedi ki...

Maşşalh yine çok şık olmuş. Eline sağlık

NAZLICA dedi ki...

Nalancığım, harika birşey çıkarmışsın ortaya. Renkler bu kadar soft ve uyumlu olabilirmi? Nalan yaparsa olur. Objeleri o kadar güzel biraraya getirmişsin ki beğenmemek elde değil. Ayrıca değerlendirme işin nasıl bir evhanımı olduğunu ortaya koyuyor. Sağlıklı ve sevgi dolu günler diliyorum canım.

sebboy dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun. Allah bizi sevdiklerimizden ayırmasın.Onların yokluğunu ve üzüntüsünü göstermesin.
Yine çok zevki ve yaratıcısınız. Ellerinize sağlık
Sevgiyle...

FIREFLY dedi ki...

Merhaba Tuhfe , öncelikle oğluna çok geçmiş olsun , iyi ki daha önemli bir şey değilmiş...Potbori çok hoş bir tasarım olmuş.Renk uyumu da çok güzel , eline sağlık.

Hatice dedi ki...

çok hoş olmuş,renklerine bayıldım..
ellerine sağlık..
sevgiler..

canan dedi ki...

nasıl yaptıgınızıda anlatsanız da bizde yapsak. doğrusu pekte hoş.

Adsız dedi ki...

pekiya nasıl yaptınız bunu? onuda yazarmısnız?

manolya dedi ki...

Çok güzel olmus iyi günlerde kullan. Hepinize gecmis olsun.
Sevgiler

Serpilce dedi ki...

çok güzel olmuş,ellerine sağlık.hepimizin elinde kutu ve kurutulmuş çikeçkler var.bu şekilde değerlendirmeli.bizimle paylaştığın için teşekkürlerb
Sevgilerimle.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Hülya hanım, potbori lavanta kokulu zaten, ama belli bir süre sonra mutlaka koku uçacaktır! aroma damlatmak çok iyi fikir, teşekkür ederim.

Sevgili Candan, Pıtırcık, Semanur, Neslihan, Nazlı, Şebboy, Kiraz,Canan,Anonim, Manolya ve Serpil hanım hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

Selam ve sevgilerimle

menekse dedi ki...

Oncelikle gecmis olsun. Siteye bugun baktigim icin simdi okudum. Allahtan cok onemli bir seyi yokmus. Bu arada da bos durmamissiniz valla. Potbori ne guzel olmus. ellerinize saglik.

JANJANLI dedi ki...

tuhfeciğim çok geçmiş olsun canım
birkaç zamandır bağlantıda sorun vardı yeni okudum allah beterinden korusun.
sevgilerimle
özlem

evperisi dedi ki...

Tuhfeciğim hoşgeldin tekrar geçmiş olsun canım...
potpori tarzında bize sunmuş olduğun çiçekler çok hoştu teşekkür ederiz...

aysenin dedi ki...

geçmiş olsun,çok geçmiş olsun

Burcu dedi ki...

Basit ama çok güzel. Ellerinize sağlık :)

tuhfe dedi ki...

Sevgili Menekse, Ozlem, Sukran, Aysen, Burcu yorumlarinizdan dolayi cok tesekkur ederim.

Esen kalin.

munev dedi ki...

elıne saglık Tuhfe cok guzel ve pratık bır dızayn.saglık ve sevgıyle kal..

Rahime dedi ki...

Öncelikle gecmis olsun demek isterim.Ancak bugün yazdiklarini okuyabildim.Allah herkese saglik sihat versin.Beterinden saklasin.