Perşembe, Şubat 09, 2006

Oğlumun yaptıkları



Oğlum küsmesin! birazda onun yaptıklarını göstereyim. Aslında bir çoğunu atmışızdır. Düşünsenize birinci sınıftan sekizinci sınıfa kadar yaptıklarını biriktirsek nereye sığdıracağız. Kökten temizlik günlerinde eline bir çöp torbası veriyorum ve istemediklerini atabilirsin diyorum. Bir keresinde benim için hiç anlam taşımayan bir kaç kağıt parçasını atmıştım ve oğlum çok üzülmüştü. O günden beri hiç bir şeyine dokunmuyorum. Ben de çok üzülmüştüm gözlerinden akan yaşları bir daha görmek istermiyim! Onun için kimbilir ne kadar anlamlıydı!

Yukarıdaki minik saksıyı yedinci sınıfta anneler gününde yapmıştı. Sekizinci sınıfta bir haftalık kampta mum yapımını öğrenmişler. Mumu kendisi yaptığı için odasına koydu çok değerli! Buradaki çocuklar ilkokulda mutlaka çiftliklere götürülür peynir yapımını seyrederler ve kendi peynirlerini yaparlar. Bir de mum yapmadan olmaz!


Bu da hazırlık sınıfında yaptığı fotoğraf ya da not sıkıştırmak için yaptığı alet.



Bunlarda yine ilkokulda yaptıkları el işleri.



Bu evi kızım hazırlık sınıfındayken el işi labaratuvarında önceden planını çizip kesip biçmiş, sıva boya badanasını yapmış. Duvarlarda çatlaklar oluşmaya başladı, o da mimar olamayacağını anlamıştı o zaman zaten! İç mekan düzenlerken zorlanmıştı biraz!

11 yorum:

Özgül dedi ki...

Tuhfe'cim masallah yavrularinda anneleri gibi becerikli. Ne güzel böyle yapilan hatiralari saklamak degilmi? ben hala saklarim. Ellerine saglik yavrularinin.
Sevgilerimle canim

akçahan dedi ki...

Ah çok hoş!... Benim oğluşumun ve kızımın da var böyle cici işleri. Çok güzel yapmış, ellerine sağlık.

semra dedi ki...

Sevgili Tuhfe;
oğlunun ellerine sağlık. El emeği ile yapılan herşey çok güzel oluyor. Sevgiler.

manolya dedi ki...

Oglumun yaptiklari deyince benim gözüm hemen samdana takildi. Mumu da yapmis olacagi aklima bile gelmedi. Hepsi çok güzel, ben sizin oraya gelip ilkokula baslayacagim.
Sevgiler

berrince dedi ki...

Tuhfe, valla kızın gibi oğlunda pek becerikli bir çocukmuş. Böyle çocukların olduğu için grur duyuyorsundur heralde. Allah eksikliklerini göstermesin.
Sevgiler,

cirkin ordek dedi ki...

Bende cocuklarin yaptigi elislerini mumkun oldugunca saklamaya calisiyorum.Ama hepsini saklamak imkansiz oyle cok yapiyorlarki..Oglunun kucucuk ellerine saglik :) annesi gibi marifetliymis.

Hülya YILMAZ dedi ki...

siz ailece pür yeteneksiniz. daha ne söylemeli...

yemekvebiz dedi ki...

Merhaba tuhfe,
el becerileri cok olan bir annenin cocuklarida boyle olur, ne kadar guzel seyler yapmislar, bravo hele batik calismalari ile mumu cok sevdim,
kutlarim her ikisini de.

Zeynep

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaslar oglum ve kizim adina hepinize cok cok tesekkur ederim .

Manolya gel bekliyorum :)

Sevgilerimle.

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim çocukların da yetenekliler ve ne güzel işler yapıyorlar. Oradaki eğitim sistemini de yadsımamak lazım. Eskiden biz de de olan elişi dersleri sanıyorum kalktı. Biz bol bol yüksek okul bitirmiş işsizler ordusu yetiştiriyoruz malesef. Herikisini de kutluyor öpüyorum.

Candan dedi ki...

oğluşun çok yaratıcı şeyler çıkarmış ,çok sevdim hepsini ,kızının ev de biraz tamiratla dayanıklı hale getirilebilir üzüzlmesin:))))çokkkkk öpüyorum:)))