Perşembe, Şubat 09, 2006

Kızımın batik çalışmaları


Kızımın ilkokulda yaptığı diğer batik örnekleri. Bir önceki "mumlu batik, 25 ocak" girişinde yapılışı için link vermiştim. Orada diğer batik çeşitlerini görmeniz de mümkün.
Çerçeve camının parlamaması için camı çıkarıp fotoğraf çektim. Kızım alttaki batiği beğenmemiş ama ben renklerini çok beğendim ve çerçeveleyip duvara astım. Alttaki güneşten solmuştu ben de kumaşın tersini çevirdim. İki tarafı da aynı nasıl olsa!

Kendi eli ve hayal dünyası... Sağ alt köşedeki beyazlık parafinin fazla damlatılmasından oluşmuş kaza dünyası! Sanki fezayı resmetmiş! Eliyle diğer gezegenlere dokunmak ister gibi...

19 yorum:

Mislina dedi ki...

Tuhfe ikinizinkide çok güzel olmuş.Benim batik konusunda pek bilgim yok.Sadece kardeşim ortaokula giderken bi dikdörtgen eşarbı katlayıp boyamışlar zannedersem ,oda dalgalı bişi olmuş. Tek bildiğim bu.Biraz bahseder misin?Nedir?Nasıl yapılır?Nerelere uygulanır?Ebru gibi mi uygulanıyor????

Selametle...

Serra dedi ki...

Tuhfe, guzel kizina de ki bir ablasi olarak ben ikisini de cok begendim, ozellikle alltakini cok yaratici buldum. Batikte kendine ozgu bir tarz yaratmis.

Binnur dedi ki...

Tuhfecim,
Kizinin ellerine saglik. Senin yaraticiligini ve yetenegini almis, hic sasirmadim dogrusu:)

Meltem Sozer dedi ki...

Ne güzel çalışmalar. Batikle bu kadar güzel desenler hiç görmemiştim...

Candan| dedi ki...

Çokk beğendim beğenilerimi ilet bir zahmettt tuhfem:)))Kızınıda çokkk öpüyorum:)))

N.E.Y. dedi ki...

Maşallah kızında senin gibi çok marifetliymiş. Çok güzel olmuş :)

manolya dedi ki...

Ikisi de çok güzel olmus, kizinin ellerine saglik. Çok uzun ismis bu batik teknigi, bence çok iyi is çikarmis.
Sevgiler

NAZLICA dedi ki...

Kızının kime çektiği belli Tuhfeciğim. Sende de sanatçı ruhu var. İlkokulda bile yaptığı işlere bakarsan ilerisi çok parlak. Renkler, kompozisyon harika. Öpüyorum onu, tabi seni de. Sevgiler

berrince dedi ki...

Tuhfe, kızın çok güzel şeyler yapmış. Ben ikisinide çok ama çok beğendim. Laf olsun diye söylemiyorum. Gerçekten harikalar.

Sevgiler,

sebboy dedi ki...

İçtenlikle herikisinde de renkler yaratıcılık çok güzel. tebrikler...

Hülya YILMAZ dedi ki...

İltifat olsun diye söylemiyorum. Her ikiside çok güzel. Kızın ne kadar yetenekli. Tebrikler...

cirkin ordek dedi ki...

cok guzel ikiside.. benim bile canim yapmak istedi ne hos seyler yaptiriyorlarmis okullarinda :)

akçahan dedi ki...

Eee Anne yetenekli olunca, yavrusu da yetenekli oluyor. Ellerine, gönlüne sağlık Kızımızın.

cimcime dedi ki...

Çok başarılı , çok güzel yapmış kızınız. Ellerine sağlık.
Sevgilerimle:)

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Kızının ellerine sağlık,çok güzel olmuş.Maşallah diyorum.Oda sizin gibi becerekli.
Sevgiyle kalın.

Rahime dedi ki...

Kizinin o minik elleri dert görmesin.Ne güzel olmus...

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Her ikisini de kutluyorum, ne güzel işler çıkarmışlar. Afferim onlara,ikisininde ellerine sağlık. Onları kocaman öpüyorum.
Sevgiyle kal.

semra dedi ki...

Sevgili Tuhfe;
yeteneğini ve yaratıcılığını kızına da aktarmışsın. Ne hoş. Sevgiler.

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaslar hepinize kizim adina cok cok tesekkur ederim, sagolun varolun.

Herkese selam ve sevgilerimizle.