Pazartesi, Ocak 02, 2006

Hayallerim


Sevgili Dilek 2006 yılında gerçekleşmesini istediğim hayallerimi sorunca şaşırdım birden. Uzun süre içinde gerçekleşebilecek hayaller olsa belki bir sürü sıralardım ama bir yıl içinde olması biraz zorladı beni. Yapılan istatistiklere göre ilk sırayı zayıflamak alıyormuş. Ben iki kilo zayıfalasam yeter. Bu gerçekleşmeyecek bir hayal değil, biraz dikkat edebilsem olacak. Gelelim asıl gerçekleşmesini istediğim beş hayale.
- En kısa zamanda Türkiye'ye gitmek
- Para kazanabileceğim bir işim olsun
- Resim yapabileyim

- Sevgili Gülşen ve Hatice'nin düğünlerinde bulunabilmek

- Günlük, site sahibi arkadaşlarla, bana yorum ve maillerle destek veren arkadaşlarla tanışmak.


Bana hayal kurmam için fırsat veren sevgili Dilek'e teşekkür ederim. Sevgili
Nesrin, Şehnaz, Melike' ye soruyorum bizimle bu yıl içinde gerçekleşmesini istediğiniz hayallerinizi paylaşır mısınız? Hayallerimizin gerçekleşip gerçekleşmediğini sene sonunda yazacağız, bunu da belirteyim.

14 yorum:

Pitircik dedi ki...

2006'da umarim hayallerin gerceklesir:)Mutlu ve saglikli yillar...

NAZLICA dedi ki...

Dilerim tüm hayallerin gerçek olur Tuhfeciğim. Kocaman öptümmm

Hülya YILMAZ dedi ki...

İstediklerin gerçekleşmesi mümkün hayaller. Umarım gerçekleşir.

Nesrin dedi ki...

Tuhfecim senide inşallah bu sene buraya bekliyoruz.Omarım bütün hayallerin tüm güzellikleriyle gerçekleşir.

semra dedi ki...

Senin için hayallerinin gerçekleşmesini diliyorum. Sevgiler.

berrin dedi ki...

Dilerim bütün hayallerin gerçek olsun. Ama ben en çok Türkiye ye gelmeni ve seninle tanışmayı istiyorum :)
Sevgiler,

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Seneye bu zamanlar, hayallerinin tümünü gerçekleştirdiğini bloğunda okumak dileğiyle....
Sevgiyle kal.

evperisi dedi ki...

Tüm kalbimle hayallerinin en kısa zamanda gerçekleşmesini diliyorum Sevgili Tuhfe...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
En kısa zamanda hayallerine ulaşmanı,yine en kısa zamanda gerçeklemesi dileğiyle.
Sevgiler.

mine dedi ki...

Hicbiri de olmayacak hayeller degil. Umarim hayellerin gercek olur..

dilek dedi ki...

Sevgili Tuhfe cok tesekkürler cevaplarin icin! Umarim tüm hayallerin kabul olur. En azindan birinin gerceklesmesinde payim olabilir ne güzel olur;)
SEvgiler

akçahan dedi ki...

Tuhfeciğim, tüm hayallerinin gerçekleşmesini isterim.Ama en çok Türkiye'ye gelmeni,seninle tanışmayı ve misafirim olmanı isterim canım.

Burcu dedi ki...

Hayallerinin 1 yıl içinde değil, en kısa sürede gerçekleşmesi dileği ileeee :) sevgiler, ayrıca yeni yılın da kutlu olsun....

tuhfe dedi ki...

Hepinize cok cok tesekkur ederim arkadaslar. Insaalah sizin de hayalleriniz gerceklesir.

Sevgiler.