Salı, Ocak 03, 2006

Dantel

Fotoğrafı değiştirdim. Daha önceki fotoğraf.

15 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

Hem dantel hem de fotoğrf çekimi çok başarılı.
Eline sağlık.

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Çok güzel bir kenar danteli, ellerine sağlık.
Hülya'nın da dediği gibi resim de çok iyi, bu bloğ işi bizi fotoğrafçı da yapacak, ne dersin?...
Sevgiyle kal.

Serra dedi ki...

Ne guzel kenar dantelin, bak ben simdi gene kullanma kizina sakla diyecegim, sen de kullandim bile diye cevap vericeksin. ee ne yapalim, bir teyzesi de biz sayiliriz, yapicaz el birligiyle kizin buyusun de. :)) Sevgiler

N.E.Y. dedi ki...

Dantel çok güzel eline sağlık. Ben lisede dantel hastalığına tutulmuştum. Deli gibi örüyordum. Birsürü örmüşüm. Çeyizimde iyi oldu ama. Bende onların resimlerini çekip blogumamı koysam acaba. Ama tariflerini yazamam. Çünkü 10 sene önce yaptığım örnekler :)

akçahan dedi ki...

Arkadaşlar haklı Tuhfe dantel güzel ama fotoğrafçımız da sanatkar! Sevgilerle.

berrince dedi ki...

Hoş bir kenar danteli. Merak ettim doğrusu, resimi fotoshop ta mı düzenledin yoksa siyah bir şeyin üzerinde mi çektin?
Sevgiler,

tuhfe dedi ki...

Sevgili Hülya hanım çok teşekkür ederim, fotoğrafı beğenmenize sevindim.

Sevgili Şennur çok teşekkür ederim, haklısın daha güzel fotoğraf çekmek için uğraşıyoruz. Fotoğraf makinam biraz daha iyi olsa neler çekeceğim neler:))

Sevgili Serra çok teşekkür ederim, senin gibi dantel ustasından kızımın çeyizi için böyle güzel bir teklif almak çok hoşuma gitti. Yoksa dantelim kullanılmış gibi mi görünüyor ben bu danteli kızıma saklamak istiyordum. Madem yardımcılarımız var artık kullanabilirim :))

Sevgili Neslihan hoşgeldin, çok teşekkür ederim. Dantellerini bloğunda görmek bizi sevindirir. Anlatman şart değil dantel bilgisi olan modeli çıkarabilir.

Sevgili Semanur çok teşekkür ederim, şımartıyorsun.

Sevgili Berrin çok teşekkür ederim. Aslında koyu kahverengi bir kumaşın üzerinde çekmiştim siyah çıkmış. Doğrusu fotoğrafın böyle çıkması benim de hoşuma gitti. Photoshop'ta uğraşsam bu kadar güzel olmayabilirdi:))

Herkese tekrar teşekkür ederim,

Sevgilerimle.

Nesrin dedi ki...

Ne kadar uyumlu olmuş dantel ve arka fon.Örnekte hem kolay hem de gösterişli.Eline sağlık.

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
vallahi sanatını konuşturmuşsun, çok romantik....
ellerine sağlık
Sevgiyle kal.

Rahime dedi ki...

Cok hos bir görünüm olmus. Ellerine saglik

FIREFLY dedi ki...

Merhaba Tuhfe , fotograf çok güzel olmuş , renkleri de harika.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Nesrin, Şennur, Rahime ve Kiraz çok teşekkür ederim, sağolun. İki fotoğrafı içiçe görüntülemeyi oğlumdan öğrendim, bu güllerde onun da parmağı var, oğluma borçluyum bu güzelliği. Ona da buradan teşekkür ederim.

Herkese sevgilerimle.

emine dedi ki...

Merhabalar,
gerçekten fotoğraf çok güzel.Oğlunuzda epey marifetliymiş.Biz nasıl öğrensek bu yöntemi acaba???
Bende merak ettim.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Emine,

Önce www.google.com a "2pic" yaz ve ilk karşına çıkan adrese tıkla, dil seçimi yap, programı bilgisayarına yükle. Daha sonra bilgisayarından iki fotoğraf seçip içiçe geçmesi için "mix" tuşuna bas. Görüntüyü kendin ayarlayabiliyorsun. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

emine dedi ki...

Çok teşekkürler tuhfe..