Pazartesi, Ocak 09, 2006

Bayram

25 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte nice güzel bayramlara......

berrince dedi ki...

Sevdiklerinle beraber mutlu huzurlu bir bayram geçirmen dileği ile.
Sevgiler

saadet dedi ki...

tuhfe seninde bayramın mübarek olsun.

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tufhe,
Sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram geçirmeni dileğiyle.
Sevgilerimle

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Ailen ve sevdiklerinle, huzur dolu nice bayramlar kutlamanı diliyorum.
Sevgiyle kal.

semra dedi ki...

Sevgili Tuhfe;
neşeli ve güzelliklerle dolu bir bayram geçirmeni dilerim. Sevgilerimle.

fatmaca dedi ki...

Duaların Rabbin yüce katına iletilmesine vesile olan kurban bayramınız mübarek,dualarınız kabul olsun.

yemekvebiz dedi ki...

Yureginden umut, mutluluk, inanc, sevgi, saygi, hosgoru ve vicdan
eksik olmasin, Bayramlarimizda hasret, ozlem, yalnizlik, keder ve
kirginlik olmasin..


Sevgilerimle,

Zeynep

Özgül dedi ki...

Sana ve ailene hayirli bayramlar dilerim.
Sevgiler

Pitircik dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
Iyi dileklerine katiliyorum. Huzur ve saglik dolu nice bayramlara ulasmak uzere....
Sevgiler

fethiye dedi ki...

Tuhfe, gurbet bayramlari ancak boyle kutlanabiliyor :( Nice bayramlara insallah.

ecay dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Kurban Bayramın kutlu olsun...

Rahime dedi ki...

Bir Kurban Bayramı daha geldi. Bu bayramın öncelikle milletimize, İslam alemine ve de insanlığa hayırlar getirmesini Yüce Allah'tan diliyoruz. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara..

serinmavi dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir KURBAN BAYRAMI dilerim.

yEşiL dedi ki...

Sana da nice mutlu, huzurlu ve isik dolu güzel bayramlar Tuhfecim! Bayramin mübarek olsun :)

cirkin ordek dedi ki...

sevdiklerinle beraber guzel bir bayram gecirmeni dilerim.sevgiler..

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaslar bayram sizlerle guzel...
Hepinizin bayramini kutlarim.

candan dedi ki...

Öhöm öhöm herkes yazmış:)))Tuhfecimde teşekkür etmiş :)))ben yine en arkadayımmm veeee özel yorum gelecek artık şımardım şimdiiii:)))))Ama bayram postu haricide Tuhfecimin bayramını aşağıda kutlamıştım yalnış anlaşılmasın:))))Şimdi özel posta özel :)))İyi bayramlarrrrr diyorummmmm:))))Seni seviyorum arkadaşımmmm:))))))

tuhfe dedi ki...

Sevgili Candan demek özel cevap istiyorsun! bayramda seni kırmayayım e haydi yazayım! kim kimi şımartıyor sen beni mi, ben seni mi? Özel mesajını aldım çok duygulandım teşekkür ederim canım. İyi ki varsın. Senin bilgisayarın hiç bozulmasın!

İyi bayramlar.

JANJANLI dedi ki...

http://jeanclaudemogat.canalblog.com/
BU SAYFA SENİN İÇİN GÜZEL BİR SAYFA OLUR İHŞALLAH
SEVGİLERİMLE
ÖZLEM

Binnur dedi ki...

Tuhfecim,
Hepinize mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum.
Binnur

MEYRACA dedi ki...

iyi aksamlar bana da ugrarm1s1n1z.?B en ilk bloglarla senin blogunla tanistim.Simdi blog yapmaya ugrasiyorum.Blogger ile ugrast1m ama sonra http://www.blogcu.com/MEYRACA/ da türkce diye .. ikisini de yürütecegim insallah bana sizler de arada belki yardim edersiniz :)

didem şahin dedi ki...

biraz geçde olsa yine de iyi bayramlar diliyorum,sevgiler

munev dedi ki...

sevgılı Tuhfe Allah nıce nıce bayramlara sevdıklerınle beraber tekrar ermeyı nasıp etsın sevgıler

NAZLICA dedi ki...

Canım tatile erken başladığım için sana iyi bayramlar diyemedim. Umarım her şey gönlünce olmuştur. Nicelerini diliyorum.Sevgiler