Cuma, Aralık 30, 2005

Mutlu Yıllar


Balkondaki çiçeğim ve 2005'in ilk karı

Dün 2005'in ilk karı yağdı. Oğlum sabah kahvaltısını bile yapmadan dışarı çıktı. Buralarda bazı bölgelerde kar görüldü ama biz henüz yeni görüyoruz. Kar yağdığı zaman çocuklar saat kaç olursa olsun hemen dışarı atarlar kendilerini. Kar çok yoğun yağmadığı için ertesi güne kalmaz erir. Kar yağdığını görmek çok büyük sevinçtir her yaştan insan için.
Belki dünyanın başka yerlerinde soğuktan titreyen canlar, başını sokacak evi olmayanlar vardır diye düşündüm bir ara... Bizim mutluluğumuz başkalarının mutsuzluğu olabiliyor bazen. Barınacak evimiz, yiyecek ekmeğimiz olduğu için şükretmek gerektiğini bir kez daha anladım.

2006'nın 20005'ten daha sağlıklı, huzurlu, mutlu, umutlu olması için dua ediyorum.
Sevdiklerimizle beraber yaşayabileceğimiz güzel bir dünya ve hayırlı bir ömür diliyorum.



Bugün sevgili Binnur'un sitesinde zeytin ezmeli kanapeleri görüp açlığımın zirvesinde olduğumu hissettim. Doğru mutfağa...Evde parti için hazır kanapeler vardı, zeytin ezmesi yooook. Eee ne yapacağız o zaman! normal zeytinin çekirdeklerini alelacele çıkarıyoruz. Başka ne yapmalı, beyaz peynire biraz kekik, pulbiber serpip eziyoruz (dilerseniz bir iki damla zeytinyağı) ve kanapeciklere dolduruyoruz. Kahve eşliğinde afiyetle yiyoruz. Binnur sahte kanapelerim nasıl!

22 yorum:

evperisi dedi ki...

Sevgi ve saygıyla mayalanmış, höşgörüyle pişirilmiş nice mutlu yıllara...

munev dedi ki...

sevgılı tuhfe saglık mutluluk ve sevgı dolu sevdıklerınızle beraber nıce yenı yıllara ermenızı dılerım.sevgıler

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Sevgili Tuhfe,senden hayata dair pek çok şey öğrendiğime inanıyorum ve sana çok teşekkür ediyorum güzel paylaşımların için.Her şey gönlünce olsun.Mutlu yıllar.

Serra dedi ki...

Yeni yilda hayati tutabilmek, sevgiyi kacirmamak, keske dememek icin kendinize zaman ayirabilmenizi diliyorum. Hersey gonlunuzce olsun.
Kanapeler istahimi acti bu arada

Rahime dedi ki...

Kanepeler ye beni ye beni diyor.
Sevgi dolu,saglikli nice senelere

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Kara sevinirken, hep bir suçluluk duygusu kaplar içimi.Evsiz, ocaksızları düşünür, Alahtan onlara yardım etmesini dilerken de halime şükürler ederim.
Ben sana ve ailene, sağlık, huzur, mutluluk ve bereket dolu bir yıl diliyorum.
Sevgiyle kal,nice yıllar:)))

candan dedi ki...

Tuhfemmmm sağlıklı ,mutlu neşeli bir yıl diliyor sevgilerimi ve dostluklarımı gönderiyorum.Çokkkk öpüyorum ve de seni seviyorum.

Binnur dedi ki...

Canim Tuhfecim:)
Kanepelerin harika olmus, ellerine saglik. Hayranim senin yaraticiligina:) Su anda saat sabahin biri, inan karnimi aciktirdin, mutfaga gidip agzima peynir, zeytin ekmek atmazsam uyuyamiyacagim:)))
Tum guzellikler seninle birlikte olsun.
Sevgilerimle

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

yeni yılınızı kutlar hayır ve mutluluk getirmesini dilerim sizin için...

morelmas dedi ki...

Gönlünüzden ne geçiyorsa…Bir umut , bir beklenti…
Yeni yıldan istediğiniz her şey gerçek olsun.
Her zaman , her yerde Sevgiyle kalın.

Morelmas

www.morelmas.com

Derya dedi ki...

Sevgili Tuhfe yeni yılını kutluyorum. hep sevinç ve neşe dolu bir yıl geçirisin umarım.
Derya...

sibelce dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun...Yeni yılda yeni umutlarımız hiiiiiç bitmesin..Mutlu yıllar..

semra dedi ki...

Dileklerinizin gerçekleştiği, sevdiklerinizle daha çok şey paylaştığınız guzel bir yıl geçirmenizi dilerim. Sevgilerimle.

Özgül dedi ki...

Tuhfe'cim ne kadar güzel yazmissin, okurken inanki duygulandim. Senin ve ailenin yeni yilini en güzel, en icten dileklerimle kutlar, yeni senenin mutluluk, huzur ve en mühimi sihhatli, sevdiklerimizle beraber gecmesini temenni eder yanaklarindan öperim.
Sevgilerimle canim.

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tuhfe,

Yeni yılını kutlar sana ve ailene mutluluklar getirmesini diliyorum.

Sevgilerimle.

NALAN KAPLAN dedi ki...

Tuhfe yeni yıl sana ve ailene huzur,mutluluk ve sağlık getirsin...nice senelere...

FIREFLY dedi ki...

Merhaba Tuhfe , karların içindeki o çiçekcik pek şeker görünüyor :)
Bütün istediklerinin gerçekleştiği çok güzel ve mutlu yıllar diliyorum.

cirkin ordek dedi ki...

Yeni yilda herseyin gonlunce olmasini dilerim..sevgiler..

mine dedi ki...

Resim cok guzel, tam kis mevsimini yansitmis. Iyi yillar dilerim...

İncik Boncuk dedi ki...

2006 yılının sağlık,mutluluk getirmesi dileğiyle...

Mutfakta Zen dedi ki...

kanapeler harika tuhfe'cigim!
zaten sen yaparsin da güzel olmaz mi??
güzelliklerle gelen bereket dilerim canim. bugün bir arkadasima diledim, pek hosuma gitti sonra:
bol bol güldügün ve eski türk filmlerinden baska bir seye aglamadigin bir yil diliyorum!
fena degil degil mi? biraz daha ugrasirsam galiba bir seyler çikacak ortaya..
tijen

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaşlar hepinize yorumlarınız güzel dileklerinizden dolayı teşekkür ederim.Dilerim 2006 da daha sağlıklı, huzurlu, mutlu oluruz.