Perşembe, Aralık 08, 2005

Kırkyama kırlent

Artan kumaşlarla yapmış olduğum kırlent. Hiç kir göstermiyor çok kullanışlı. Bunu diktikten sonra çok rahatladım. Neden derseniz, daha önce açık renkte boncuklu kırlentlerim vardı. Kirlenmemeleri düzgün durmaları için çaba sarfediyor; yok efendim boncuğu kopmuş, aman şurasında leke var gibilerinden sözlerle stres rüzgarları estiriyordum. Sizinkileri bilmem ama bu kırlentçikler bizim evde bir bakmışsınız baş tacı bir bakmışsınız ayaklar altındadırlar!

Yapılışı için bakınız:

17 yorum:

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Tuhfe,bu sene en çok istediğim kırkyama öğrenmek ,yakında bununla ilgili başlayacak kursa yazıldım bile.Ben öyle çok şey yapmak istiyorum ki,kırkyama tekniği ile,özellikle kocaman örtüler dikebilme hayalim var ,ne kadar sürer artık bilemiyorum.Yastık ,çok güzel olmuş.Renk seçimi çok uyumlu olmuş.İyi günlerde kullanın.Şimdi dönüp,şablona bakacağım.

yemekvebiz dedi ki...

Sevgili tuhfe
elinlemi diktin bunlar, yoksa eldemi?
burada bir arkadasim var, amerikali,hepsi elde dikiyor, tam sabir isi, makinada olursa makbul degil dedi bana, bende dikis isini sevmem, hic heves etmedim :))

eline saglik, guzel gunlerde kullanin.
Zeynep

Candan dedi ki...

Super olmuş tuhfe ne güzel değerlenmiş,eline sağlık:))))

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Çok şık ve çok kullanışlı görünüyor. Evet bu işleri korumak ve temiz tutmak insanı yoruyor hakikaten. İyi düşünmüşsün. Güle, güle kullan, ellerine sağlık,
Sevgiyle kal

Serpilce dedi ki...

Sevgili Tufhe,
ellerine sağlık Ben kırkyama hastası olarak hemen dikkatimi çekti.ellemi yaptın makinadamı bende merak ettim.benim yaptıklarımın hepsi elde.bana elde yapmak daha kolay geliyor.biraz oyalıyor ama.
Güle güle kullan.

İncik Boncuk dedi ki...

deseni çok güzel yerleştirmişsin, ellerine sağlık. Artık rahat rahat kullanabilirsiniz.

NAZLICA dedi ki...

Tuhfe; Çok iyi etmişsin,pek de güzel olmuş. Problemli eşyalar insanı canından bezdirir.Eşyaların esiri olmak insanı yıpratıyor. Ellerine sağlık canım.

yemekvebiz dedi ki...

Çok güzel olmus harika !
Ellerine saglık renkler cok hos ben cok sevdim:)

sevgileirmle
Figen

tuhfe dedi ki...

Sevgili İpek beğenmene sevindim. Ben bir tane kacaman örtü yaptım ve bir daha yapabileceğimi sanmıyorum. Biraz zor model seçmişim başlangıç olarak. Şablon da şablon olsa Photoshop'ta yapıldı acele ile eğer yapmak istersen anlatırım, bu model çok kolay ve zevkli oluyor.

Sevgili Zeynep abla ben makbul olmasada makinada dikiyorum. Elimde dikmeyi isterim ama kendim için basit şeyler bunlar, çeyiz olsa belki yapardım elde ama vakit yok şimdilik, belki daha sonra...

Sevgili Candan teşekkür ederim sağol.

Sevgili Şennur çok teşekkür ederim, gerçekten şimdi daha bir rahatım...

Sevgili Serpil hanım sizin yaptıklarınız gibi yapmak ne mümkün ben öyle sabırlı değilim ki! nerdeee ..

Sevgili Nurdan haklısın tepe tepe kullanıyoruz, gerçekten tepiyorlar lafın gelişi değil yani...

Sevgili Nazlı teşekkür ederim. Eskisi gibi değilim artık eşyalara olan özenim azaldı. Hayatı kolaylaştırmak için rahatlık ön planda şimdi...

Sevgili Figen beğenmene sevindim biz de seve seve, tepe tepe kullanıyoruz...

Yorum yazan elleriniz dert görmesin, herkese teşekkürler.

sibelce dedi ki...

Sevgili Tuhfe, çok cici bir yastık çıkartmışsın ortaya, ne güzel..Kadın dediğin yaratıcı olmalı :))Ellerine sağlık..

Bu arada 11. soruyu ilave edicem bugüne yetişirse; internetim biraz yavaşta..

Hoşçakal..

Firefly dedi ki...

Merhaba Tuhfe , Yastık çok şirin olmuş eline sağlık ,iyi günlerde kullanın.

berrin dedi ki...

Ellerine sağlık, iyi günlerde kullanın.
Sevgiler,

Rahime dedi ki...

Ellerine saglik cok güzel ve kullanilisli olmus...

tuhfe dedi ki...

Sevgili arkadaslar cok tesekkur ederim guzel yorumlarinizdan dolayi,

Hepinize selam ve sevgilerimle.

Elifce dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...Bende açık tonlardan hep kaçarım koyu tonlar tercihimdir.Oğlum üstlerinde zıpladığından eski görünüme bürünüyor soluyor yıkamaktan.Tuhfe sizde bol bol zıplarsınız üstünde hiç kir göstermez.

Burcu dedi ki...

İnsanın en çok oturduğun odanın kullanışlı olması gerekiyor bencede. Bizim de salon mobilyaları koyu renk, yastıklar da. Çok rahat ediyoruz.:) Eskiden açık renkti ve annem odayı müze gibi tutuyordu, herşey örtülü :)

Yastık gerçekten çok şirin, sıcak bir hava veriyor insana. Ellerinize sağlık:)

Selda (taktakıştır) dedi ki...

Tuhfe gerçekte çok şık ve kullanışlı olmuş , ellerine sağlık ve güle güle kullan.