Cuma, Aralık 02, 2005

Havlu

Bir önceki beyaz havlu kenarından esinlenerek uyguladığım model.

16 yorum:

nsevil dedi ki...

çok nefis olmuş.ellerine sağlık.güle güle kullan..

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Çok beğendim, kullanacak şanslı kişilere ne mutlu...
Sevgiyle kal.

Candan dedi ki...

Çok güzellll beğendimmmm tam not aldın bendennnn:)))))

yemekvebiz dedi ki...

peki tuhfe,
soru 1- o ortadaki dantelidemi sen yaptin.

soru 2- sen yapti isen oraya nasil diktin, havluyu kesip pikomu yapiliyor

cok marifetlisin, kutluyorum seni

zeynep

Serra dedi ki...

Vavv, havluya piko ile dikmissin danteli, sen bunu sakla istersen Tuhfe, senin kizin da illa birgun buyuyecek, o zaman ugrasip yapmazsin belki. Eline saglik.

İncik Boncuk dedi ki...

Havlunun içindeki dantelle, kenarı çok uyumlu olmuş. İyi günlerde kullanın

tuhfe dedi ki...

Sevgili Nagihan çok teşekkür ederim.

Sevgili Şennur o şanslı kişilerden biri benim galiba kullanıyoruz bu havluyu çünkü :))

Sevgili Candan teşekkür ederim.

Sevgili Zeynep abla evet ortadaki dantel benim uydurmam oluyor. İlk denemem olduğu için ucuz bir havlu almıştım. Danteli piko çekerek havluya tutturdum. Yıkanınca da hiçbir şey olmuyor. Böyle şeylere üşenmiyorum da Uzunca bir dantel örmeye üşeniyorum.

Sevgili Serra ben kullanıyorum bu havluyu. Kızım da hazır alsın ne yapayım! Ablam yıllar önce kızımın çeyizine örmüştü, o da onlarla idare etsin artık.

Sevgili Nurdan çok teşekkür ederim. Uydurmaya! çalıştım.

Herkese Sevgiler.

sibelce dedi ki...

Tuhfe ellerine sağlık çok beğendim havlunu.Bu arada blogunda çok dolu dolu..Tebrik ederim..

emine dedi ki...

Selam Tuhfe abla havlu cok zarif ve hos olmus ellwerine saglik.
Ben hala hastalikla ugrasiyorum bu sedef denen hastalik gelirkene cok kolay geliyor ama gitmek bilmiyor yeni bir tedaviye basladim Istanbuldan ilac getirttim gecene kadar 6 ay bir sene surermis sabretmekten baska yapacak yok zor gunlerim daha bitmiyor anlayacagin.
sevgilerimle hoscakal

ReNgArEnK ( Nazlı ) dedi ki...

çok güzel olmuş. ellerine sağlık

NAZLICA dedi ki...

Tuhfe çok farklı bir güzellikte olmuş bu. Danteli bir de aplike olarakmı çalıştın, yoksa havlunun üzerindemi vardı o nakış. Nasıl uyumlu ve güzel olmuş canım.Ellerine sağlık

Munevver dedi ki...

COK GÜZEL OLMUS GÜLE GÜLE KULLANIN SEVGİLER.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Sibel çok teşekkür ederim sağolasın.

Sevgili Emine inşaallah çabucak iyileşirsin. Dualarım seninle. Kendine dikkat et.

Sevgili Nazlı çok teşekkür ederim.

Sevgili Nazlı, danteli örüp aplike çalıştım. Yani desen kendi tasarımım oluyor:)) Ucuz bir havlu alıp danteli ilk önce havluya yerleştirdim. Piko çektikten sonra dantelin arkasında kalan kısmı kestim. Ara danteli oldu:)

Sevgili Münevver abla çok teşekkür ederim sağol.

Herkese sevgiler.

Derya dedi ki...

Havlu kenarı çok güzel olmuş. Rengide çok hoş. Güle güle kullan Tuhfe :)

AYŞEN dedi ki...

çok güzel görünüyor, renkleride çok güzel olmuş, ellerine sağlık, iyi günlerde kullan, sevgiler..

Adsız dedi ki...

Cok Güzel Olmus
Ellerin dert görmesin Tuhfe.Ve de iyi günlerde kullan.Bir firsatim oldugunda sevdigim bir dantelden ben de deneyecegim.Yasemen