Cumartesi, Aralık 31, 2005

!!!!


Bunlar ne olabilir sizce?

Devamı >>> 2006`da!

12 yorum:

emine dedi ki...

Küçük halı dokuyorsunuz :)))

zeytinağacı dedi ki...

Oyuncak olabilir mi?

Serpilce dedi ki...

Sanki banada halı gibi geldi.

candan dedi ki...

Bunlar latch hook iplikleri ve tığı şekerim (ingilizcesi böyle).Tuhfeeee biliyormusun aynı şeyi yapıyoruz şu anda:)))Hadi bakalım kim önce yayınlayacak ama senden öndeyim benim bitmiş bir hayli var stokta:)))üzgünüm my love:))))Büyük ihtimal seninkinin deseni başkadır benimki başka :))))) Ama çok zevkli değilmi.Ama dikkat et tersten başlama çok fark ediyor.Kılavuzda yazıyordur muhtemelen.ÖPTÜMMMMM.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Şimdi merak ettim. Bu da bir çeşit halı değil mi???

tuhfe dedi ki...

Evet arkadaşlar halı dokudum diyebiliriz. Çabuk bildiniz! aslında daha önceki bir yazımda bahsetmiştim. Candancığım sen zaten biliyordun ben sana anlatmıştım daha önce. Seni uyarmam gerekiyordu aslında, ya da Candan hariç herkes düşünsün mü yazsaydım ki! tüh yaw:))

Serra dedi ki...

ben de hali diyorum.

Adsız dedi ki...

gıda boyası sanki

oehbowebn2o dedi ki...

Merhaba,
Tuhfecim senin de yeni yılın kutlu olsun,teşekkürler ediyorum.Evet yaptığın işi ben de görmüştüm daha önce.Vervaconun halı şeklinde yapılan goblenleri var.Senin ki yastık mı yoksa paspas falan mı acaba?

Şeyma dedi ki...

Tuhfe, süpriz biraz bozulsa da, yine heyecan ve merakla bekliyoruz, emin ol:)

Adsız dedi ki...

latch hook işi bu yanındaki de tığsı örneklerinden gördüm birkaç yerde çok güzel ama ben yapabilirmiyim bilmiyorum yapanlara şimdiden kolay gelsin sevgilerrrrrr

ecay dedi ki...

ismimi yazmayı unuttum ecay