Pazar, Kasım 20, 2005

Oğluma♥♥♥♥♥♥Seni Seviyorum♥♥♥♥♥♥♥

Oğluma doğum günü pastasını kendim yapmayı düşünüyordum. Ama kendimi iyi hissetmediğimden dolayı ertelemek zorunda kaldım. Dün saat 16.00 civarı marketlerde pasta arayışına çıktım. Pasta satan bir tane pastacımız var, orada da hiç bir tane bile pasta kalmamıştı. Doğum günü için her yerde olduğu gibi önceden sipariş vermek zorundasınız. Saat 17.00'de mağazalar kapanır ve pazar günü de kapalıdır. En iyisi şehir merkezine gitmek diye düşündüm. Eve doğru hızlı hızlı yürüdüm, bisikletle bu işi hemen hallederim derken tekerinin patlamış olduğunu gördüm.
Tramvay durağına gittim. Büyükçe bir markette oğlumun yiyebileceği bir pasta buldum. Aman allahım kasaları görmeliydiniz 10 dan fazla kasa ve hepsinde inanılmaz kuyruk. Arka taraflardaki kasalarda sıra az gibi görünüyordu onlardan birinde yerimi aldım. Kasalar bir tuhaf geldi, kendimi hava alanında bagaj kontrolündeymişim gibi hissettim. Eşyalarımızı koyduğumuz hareketli bandlar vardır ya bir taraftan eşyalarınızı koyarsınız tarayıcıdan geçer ve öbür taraftan geri alırsınız... bir de ne göreyim kendimiz aldığımız ürünleri tarayıcıya tutup banda koyup kredi kartı ile ödeme yaptıktan sonra diğer taraftan alışverişimizi çantamıza dolduracakmışız... İlk defa karşılaştım böyle bir ödeme sistemi ile. Ödeme yaparken işlemleri bilemediğim için yardım ettiler, faturamı acele ile alırken bir parçası yırtılmış kasada kalmıştı. Çıkışa doğru yürüdüm, kapı bana açılmıyor... müşterilerden biri faturamın en önemli kısmının olmadığını o olmadan dışarı çıkamayacağımı, ödeme yaptığım kasaya gidip aramamı söyledi. Şükür acemiliğimi anlayan bir bayan kasanın üzerine koymuş kağıdı. Onu da aldım ve tekrar kapıya gittim, eee yine açılmıyor kapı... Offf off, daha sonra görevli; kapının yan tarafında bir tarayıcının olduğunu faturamı oradan okutmam gerektiğini söyledi ve nihayet...Böylelikle "kendin al, kendin işlem yap" sistemini öğrendim.

Eve gelene kadar pastanın haşatı çıktı tabi...Ben de pastanın orjinal süslerini kaldırıp kendim dekore etim. Badem ezmesi şekerleri pastanın üzerine dizdim. Kenarlarına da çikolatalar yapıştırdım. Böyle daha güzel oldu bence.

26 yorum:

Binnur dedi ki...

Tuhfecim,
Oglunun dogum gununu kutlar, saglikli, basarili, uzun bir omur dilerim, hep birlikte nice nice yillara...
Pastanin eski halini bilmiyorum ama bur haliyle cok guzel, afiyet olsun:)

yemekvebiz dedi ki...

Nice guzel seneler olsun oglusuna,
allah saglikli basarili bir yasam nasip etsin,

o sistem burada da var, ben seviyorum, kendi isimi kendim hallediyorum diye :))
hem daha cabuk cikiyorum sanki o zaman marketten ...

sevgilerimle,
zeynep

emine dedi ki...

Selam Tuhfe able oglunun dogum gununu kutlarim nice mutlu yillar gecirmenizi dilerim pasta cok guzel gozukuyor.

Nilüfer dedi ki...

Oğlunun doğum günü kutlu olsun Tuhfe.Daha önce dediğim gibi sen yemek,hamur işleri ve süsleme konusunda çok iyisin.Eminim ki pastanın bu hali orjinalinden çok daha güzel.

manolya dedi ki...

Ogluna nice mutlu yillar dilerim.
Sevgiler

yemekvebiz dedi ki...

Tuhfe cim merhaba,
Oğlunun doğum gününü kutlarım , saglıkla mutlulukla ve sevdikleriyle geçsin ömrü..
Bu market olayını ilk duydum ilginç yakında buralar da gelir bu sistem kesin ?

Eline sgalık süslemeler için,
Sevgilerimle
Figen

evperisi dedi ki...

SEVGİLİ TUHFE! OĞLUŞUNA,SEVDİKLERİYLE BİRLİKTE; MUTLU, HUZURLU, BAŞARILI NİCE GÜZEL YILLAR DİLİYORUM!(BU ARADA PASTADAN CANIMDA ÇEKMEDİ DEĞİL HANİ!) SEVGİLER...

one ben bir sey dedi ki...

Tuhfecim,oğluşunun doğum gününü kutluyorum. Mutlu sağlıklı başarılı yıllar dilerim.
Bu hafta sonu hep iyi hissetmedik hadi hayırlısı diyor ve çokk öpüyorum:))))
pastada pasta hani bir dilim yedim vallahi:)))

nsevil dedi ki...

canım oğlunun doğum günü kutlu olsun.nice güzel yıllara..
bu doğum gününü hep hatırlarsın artık bu kadar zahmetten sonra..

Özgül dedi ki...

Tuhfecim oglunun yeni yasi kutlu olsun , sihhat afiyet ve mutluluklar dilerim. Ne kadar macerali bir pasta alisi olmus degilmi, bak böylelikle yeni bir sistemi daha ögrendik, daha bizim buralarda yok o sistem allaha sükür yoksa ben her alisveriste takilir kalirim kapilarda muhakkak :))
sevgilerimle canim

Serra dedi ki...

haftasonu bayagi calismissin Tuhfe, ben gelene kadar yazilar, oglunun dogumgunu filan derken. Ogluna nice yillara diyorum.
Bu kasalardan, kasa denirse, burada da 6 ay kadar once cikti ama senin dedigin gibi faturayi kapiya okutma kismini hic gormedim. Aynen dedigin gibi kendin al, kendin islet, kendin ode, yuru git. Yakinda bu sisteme alisirsak, kasiyer kalmayacak hicbir yerde. Herkesi robot yapalim bitsin. :)
pastaya gelince, ben pasta olsun da goruntu muhim degil o kadar hepsini yerim. Kaldi mi hic? Yarin kahveye ugrayayim. :)

burcukusu dedi ki...

Sevgili Tuhfeciğim oğlunun yeni yaşı kutlu olsun.Hep beraber huzurlu mutlu neşe ve sağlık dolu uzun ömürler dilerim

akçahan dedi ki...

Bu pazar bizde oğlumun doğum gününü kutladık. Aslında 22 Kasım ama erkene aldık.Benzer şeyleri yaşamamıza mutlu oldum. Oğluna Sizlerle birlikte mutlu bir hayat dilerim. Sevgilerimle. Bir de mail adresini bana (smnury@yahoo.com.tr) bildirebilirsen çook mutlu olurum.

dharma dedi ki...

yeni yası hayırlı olsun oglunun.. amma badireler atlatmissin : ) ins. o sistem tr.e gelmez,neler olabileceğini simdiden kestirebiliorum: )

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Tuhfe; Artık 7 yaşında bir oğlun var ve ne kadar mutlusun eminim. Uzun yıllar birlikte nice doğum günleri kutlarsınız dilerim. Evde yapsaydın pastayı bundan daha az yorulurdun herhalde.Tüm aksiliklere rağmen hedefine ulaşmışsın.Yeni alışveriş sistemini ben de duydum ama henüz buralarda görebilmek mümkün değil.Her yeni şeye çabucak alışıyor ve tüketiyoruz.Sevgiler.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Binnur çok teşekkür ederim.

Sevgili Zeynep abla teşekkür ederim. Oğluşum kocaman delikanlı oldu. Market işini de bir daha ki sefere daha kolay yaparım herhalde...Bence de rayına oturduktan sonra güzel bir sistem.

Sevgili Emine çok teşekkür ederim.

Sevgili Nilüfer çok teşekkür ederim. Utandırıyorsun.

Sevgili Manolya çok teşekkür ederim.

Sevgili Figen çok teşekkür ederim. Mutlaka gelir buradaki sistem inanıyorum...

Sevgili Şükran çok teşekkür ederim sağolasın. Bir dilim yukarıdan seç beğen al :))

Sevgili Wendy çok teşekkür ederim sağol. Ben fiziksel olarak tam iyileşmemişim. Oğlum hala öksürüyor! sanırım bizim virüs aile içi ondan ona bulaşıp duruyor,kapı dışarı edemedik :))

Sevgili Nagihan sağolasın. Unuturmuyum hiç...

Sevgili Özgül abla teşekkür ederim iyi dileklerinden dolayı. Güldürdün beni. Bir kere takılmak ders oluyor ikinciye alışırız sanmıyorum bir daha takılacağımızı :) Ben öyle bir kasada olduğumu geç farkettim çıkmak istedim fakat diğer kasalardaki kuyruklar gözümü kotkuutuğu için riski göze aldım. Riski göze almazsak kabuğumuzdan dışarı çıkamayız hiç..Ben de öğrenirim nasıl olsa yardım eden olur deyip sırada kalmayı tercih ettim.

Sevgili Serra teşekkür ederim. Gel pasta arttı zaten diğer arkadaşlar için de girerim sıraya tekrar, ne olacak canım öğrendim artık :)) Haklısın iyice robotlaşıyoruz, ileride insan gücüne ihtiyaç kalmayacak bu dünyada biz o zaman mars'ta hayat var mı diye tekrar düşünmeye başlayacağız!

Sevgili Burcu çok teşekkür edeerim sağolasın.

Sevgili Semanur senin de oğlunun doğum günü kutlu olsun. Çok teşekkür ederim sağolasın.

Sevgili Nur çok teşekkür ederim. Haklısın bu sistem Tr de biraz daha zor oturur. Ama gelir gelir...

Sevgili Nazlı çok çok teşekkür ederim. Haklısın biraz maceralı oldu ama değdi. Oğlum kolay kolay her pastayı sevmez. Bu pastayı sevdiler. Haklısın yeni gelen sisteme alıştıktan sonra herşey daha kolay oluyor ve yerini başka başka yeniliklerre bırakıyor...(oğlum 13 yaşına girdi:) )

Arkadaşlar hepinize canı gönülden teşekkür ederim kucak dolusu sevgiler selamlar.

cimcime dedi ki...

Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun , nice mutlu yıllar dilerim. Ne kadar emek vermişsiniz pasta almak için. Çok duygulandım.
Sevgilerimel:)

Burcu dedi ki...

Oğlunun doğum günü kutlu olsun tuhfe :) Nice mutlu yıllar, sizden ayrılmadan geçirsin inşallah...

Pastaya gelince; eğer yukarda görünense bence çok süper gözüküyor. Dekore etme işlemin çok başarılı olmuş :)) Afiyet olsun...

Ödeme sistemi gerçekten de çok ilginçmiş. Ama bana çok soğuk ve insanlıktan uzak geldi. Ne biliyim, kasada birinin olması "hoşgeldiniz" demesi, paketlememe yardım etmesi güzel bişey bence. Tabii çok çok az maaşla bütün gün çalışan kasiyerlerin pek gülümseyecek hali kalmıyor reklamlarda gösterilen gibi ama ben bazen gülümseyene de rastlıyorum :)
Bir açıdan da yabancı ülkeler öyle yapmak zorunda. Çünkü oralarda işgücü olmadığından ve bütün elemanlar eğitimli olduğundan bu işler için adam kalmamıştır

Serpilce dedi ki...

Tuhfeciğim, oğlunun doğum gününü kutlar; sizlerle beraber mutlu yıllar dilerim.
Tuhfeciğim,şu anda Mersin de oğlumun ve kızımın (gelinim) yanındayım, sobelemeni biraz geciktireceğim. Bu mesajı internet cafeden yolluyorum.
Sevgiler.

hatice dedi ki...

tuhfe, oğlunun doğum günü kutlu olsun.hep beraber sağlıklı, huzurlu bir hayat geçirmeniz dileğiyle...maceralı bir gün geçirmişsin, ama sonunda pastaya senin elin değmiş ve eminim ince zevkinle ortaya çok daha güzel bir sonuç çıkmıştır.
sevgiler...

yEşiL dedi ki...

Tuhfecim, ogulcugunun doum günü kutlu olsun. Baya zahmetli bir pasta alisverisi olmus.. Beraber saglikli ve huzurlu uzun uzun yillar gecirmeniz dilegiyle..

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeeee; aaaa ben Seviyorum'dan sonraki kalpleri saymıştımmm. Özür dilerim canım. Of yaaa delikanlı olmuş senin oğlun iş zor bir kez daha kolaylıklar diliyorum..

pastaci dedi ki...

tuhfecim sen yaparsında hiç kötü olurmu..
oğlunun doğum gününü tüm kalbimle kutlarım..umarım hayat boyu birlikte mutlu ve huzurlu neşe içinde yaşarsınız :))

sevgilerimle..

tuhfe dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar sağolun, varolun.

Nazlı önemli değil :))

Selda (Taktakıştır) dedi ki...

Tuhfe oğluşunun doğum gününü gecikmeli olarak bende kutluyorum. Uzun zamandır buralarda olamadığım icin ancak kutlayabiliyorum. Güzellikler, mutluluklar ve en önemlisi sağlık hep yanı başında olsun oğluşunun. Gülen yüzü, gözleri ve yüreği hiç solmasın.

tuhfe dedi ki...

Cok tesekkur ederim sagolasin.