Cuma, Kasım 11, 2005

Ne kadar sanalız!












Alles tonen









Sevgili Dharma'nın başlatığı "ne kadar sanalım!" sorularına cevaplar:


1- Günde ortalama olarak kaç saat internettesiniz?
3 saat.
2- Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz? (hangisi)
Pek kullandığım söylenemez bazen, msn, yahoo yeni açtık ve bir kişi mevcut.

3- Kaç tane mail adresiniz var?

2 tane.
4- Sizinle bütünleşen bir (kod adınız) nicname'iniz var mı?
Var.

5- İnternet ortamında tanışıp, gerçek yaşamınızda pekişen arkadaşlıklarınız var mı?

Var.

6- İnternet üzerinden alışveriş yapıyor musunuz?

Hayır.
7- Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp aklınıza ilk gelen cümleciği yazınız;
"ya internet olmasaydı".... Fazla bir şey kaybetmezdim. Bu bağımlısı olmadığım anlamına gelmesin. Olmasaydı da ben uğraşacak bir şeyler bulurdum kendime. Blog arkadaşlarıma çok alıştım bir gün internete girmesem bir şeyler eksikmiş gibi geliyor.

Bu sefer çok kişiyi sobelemeyeceğim, Wendy, bloglarını yeni farkettiğim arkadaşları sobelemek isterim izin verirlerse Hülya hanım ve Derya.

6 yorum:

nsevil dedi ki...

tuhfeciğim yeni katılan arkadaşları sobelemen çok hoş olmuş.
var ya hepimiz birbirimizden sanalız.aslında...
bloglara alışkanlık bizi bu hale getird iama..

munev dedi ki...

sevgili Tuhfe sana katiliyorum bilgisayari acipta arkadaslari dolasmayinca bir eksiklik hissediyorum.bu siralar yorgunluktan olacak fazla bloglari ziyaret edemiyorum.sanki onlari kirmisim hissine kapiliyorum.sanal alemde olsa birbirimizi cok sevdik.insaallah bir yerlerde bir gün yollarimiz kesisir ümidiyle sevgiyle kal..
Tuhfecigim ayrica bir önceki yazin resimlerin güzeldi.ne mutlu sana birilerine faydali oluyorsun.sadece kendin icin yasamiyorsun.yolun acik olsun.

one ben bir sey dedi ki...

Tuhfecim beni sobelemiş ne mutlu oldum yazdım ama seninki gibi bir resim arıyorum.Sevgiler

under the chuyner dedi ki...

okadar da sanal diiliz desenize! kac yasindasiniz bilmiyorum ama enazindan cocuklugunda bilgisayarlari olmayan bir nesil olarak bilgisayarimiz olmadiginda da neler yapabilecegimizi biliyoruz ki bunun icinde sahsen ben kendimi sansli hissediyorum... Sevgiler

dharma dedi ki...

tuhfeciğim, bana pek sanal gelmedin:)

Nilüfer dedi ki...

Bu sefer senin tarafından sobelenmemişim :-(( .
Evet bende bloglara yeni katılanları sobeleyeceğim güzel bir fikir.Bu bloglar sayesinde bu sanal ortamda çok güzel dostluklar kuruluyor.Hepinizi tanıdığım için çok memnunum.