Çarşamba, Kasım 30, 2005

Havlu Kenarları



15 yorum:

FIREFLY dedi ki...

Selam,
Havlu kenarları çok şirin ama asıl söylemek istediğim blogunuzdaki fotograflar çok güzel , sanırım hepsini siz çekiyorsunuz.gözlerinize ve elinize sağlık :)

one ben bir sey dedi ki...

Çokkkk güzeller.))))

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık, iyi günlerde kullan.
Sevgiyle kal.

Serra dedi ki...

Gne guzel havlularini sergilemissin TUhfe'cim. hepsini de gule gule kullan, sol usttekidnen de ben de yastik basi var, fotografini cekmek icin cikartip oldugu gibi yerine geri koymustum. Cok zor oluyor utulemesi de zaten. Havluya ucuna degil de havlunun ustune dikince de guzel oluyor bu ornek.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Firefly, teşekkür ederim. Evet fotoğrafları ben çekiyorum, beğenmenize sevindim.

Sevgili Wendy teşekkür ederim.

Sevgili Şennur hepsini ben örmedim. Sadece sol üstteki bana ait. Diğerleri hediye geldi. Kızıma saklayacağım bunları da.

Sevgili Serra teşekkür ederim. Sol üstteki senin de belirttiğin gibi ara danteli zaten. Ben ondan sadece bir parça ördüm, havlunun diğer tarafı boş kalacak örmeyeceğim, gına geldi örerken.

NAZLICA dedi ki...

Tuhfe; İnan çok acıyorum havlu kenarlarına verilen emeklere. Birkaç tane olsun yeter, çok güzeller iyi günlerde kullan canım.

Derya dedi ki...

Tuhfe çok güzeller. bende yapmak istyorum ama şimdiyekadar hiç havlu kenarı yapmadım. Becerebilir miyim bilmiyorum :)

dharma dedi ki...

su pembe-beyazdan elişiyi ogrenirken,yapmiştim. acıkyesil beyaz da guzel oluyor.

nsevil dedi ki...

canım çok güzeller.üst sağdakinden ve alt soldakinden bende de vAR.hatta alttakinden tepsi örtüsüde yaptım.üsttekinden de komşum nilgün şal yapıyor şimdi..

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Merhaba Tuhfe,umarım dantel işlerinden sevgili kızına da öğretiyorsun,mutlaka senden birşeyler öğrenmesini tavsiye ediyorum.Ellerin dert görmesin.

41keremasallah dedi ki...

Tuhfecim,
ben o beyaz havluya eklenmis olani cok begendim
onun tam ornegini daha buyuk cekip bana yollarsan mutlu olurum,
kizim yok ama kendime yapayim, havlularim var, Turkiyeye giderken hediye gotururum buyuklerime, cok zarif o ornek.
Paylastigin icin tesekkur ederim.
Zeynep

tuhfe dedi ki...

Sevgili Nazlı haklısın. Benim de çok yok zaten. Gördüklerini de kızıma saklayacağım.

Sevgili Derya tığ işi biliyorsan biraz çaba ile olur. Hem havlu kenarından başlamak daha iyi çabucak biter.

Sevgili Nur senin de ellerine sağlık. Teşekkürler.

Sevgili Nalan, tepsi örtüsü de güzel olmuştur mutlaka. Komşunun ördüğü şal benimkinden güzel oluyordur. Ben çabuk bıktım o örnekten, şal bitince bize göstereceksin değil mi?

Sevgili İpek kızım keşke becerebilse, yapsa yapsa zincir ve trabzan yapar daha fazla ileriye gitmek istemez...

Sevgili Zeynep abla fotoyu en kısa zamanda çekip göndereceğim. Beğenmene sevindim.

Hepinize yorumlarınızdan dolayı tekrar teşekkür ederim.
Sevgiler.

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
İyi günlerde kullanın.Çok güzel olmuş,emin ol benim olsa herhalde kıyamam kullanmaya.Geçenlerde annem geldiğinde ,bir dolu el iş dantel getirdi bana ,bir ara değişik olanları bende sizlerle paylaşayım ,belki örnekleri ilginizi çeker.

yemekvebiz dedi ki...

Tuhfe o pembe renki havlu kenarından bende var:)) Aslında cok cesit var bende annem sağolsun işlemiş zamanında yada yaptırmıs..
Ellerinize saglık,

Sevgilerimle
Figen

bitkiselsabun dedi ki...

Ben yasitlarimin aksine havlu kenarlarindan cok hoslanirdim ve evlenmeden once annemden en cok istedigim seyler bu havlulardi :) Hala kullanirken o gunleri yasiyorum. Ellerinize saglik.
Ozlem Tansug