Çarşamba, Ekim 12, 2005

Teşekkür


Mevrouw Gini wil alle mensen bedanken die op haar foto`s commentaar gegeven hebben. Zij was erg blij wat jullie voor haar geschreven hebben. Nogmaals bedankt allemaal.

Bayan Gini hakkında yazmış olduğunuz yorumları ona kısaca anlattım. O kadar memnun oldu ki anlatamam. Hepinize güzel yorumlarınızdan dolayı teşekkür etmemi istedi. Dün mahalleleri şehrimizin en " hoş, temiz-eğlenceli" mahallesi seçilmiş. Bunda bayan Gini'nin de katkısı büyük tabi. Binalarında çocuklar için düzenlenen etkinliklerde hep yardımcı oldu. Mahallelerini daha neşeli hale getirmek için çabalar gösterdi. Dün o sevincinin üstüne bir de sizin yorumlarınızdan bahsedince daha da mutlu oldu. Hepinize teşekkür ederiz.

6 yorum:

İncik Boncuk dedi ki...

Yaşına rağmen evde oturmayıp faydalı bi şeyler yaparak örnek olduğu biz de ona teşekkür ederiz.

NAZLICA dedi ki...

Tuhfe; Bayan Gini'yi tanımamıza vesile olduğun için ben de sana teşekkür ediyorum. Ona da sağlıklı ve mutlu daha nice uzun yıllar diliyorum.Sevgiler

akçahan dedi ki...

İnsanlara bu denli faydalı olduğu için biz teşekkür ederiz. Bizde de topluma faydalı olmaya devam eden ihtiyar delikanlıların artması dileği ile, Sana da teşekkürler,sevgiler.

Mutfakta Zen dedi ki...

ne tatli kadin!
benim de öyle dostlarim var, biri de gisela! onun kadar çaliskan bir kadin tanimadim ben, sabahin 5'inde kalkip çalismaya baslar ve hiç bos durmaz.
büyük sans degil mi onlari tanimak tuhfe'cigim?
tijen

Burcu dedi ki...

Yorumlarımızdan bahsetmen iyi olmuş. İnsan daha da kamçılanıyor böyle sözlerle :)

Adsız dedi ki...

Tuhfe peçeteyi yeni görebildim .Sanırım yükleme problemi vardı inanılmaz tatlı olmuş şimdi ben klişe ruhum yetmez diyeceğim :)))pardon ne tür bir iş bu? etaminmi ?Bayan Gini ye gelince zaten alışkın olduğu bir işi devam ettiriyor kimse ona çıkıta aman anne artık yaşlandın otur köşene demediği için de yaşlanmaz.Ömrü yettiğincede çalışır.doğrumu?Ne demişler işleyen demir ışıldar.Sevgiler.WENDY