Cuma, Ekim 21, 2005

Kızıma...♥♥♥♥♥♥♥♥♥Seni Seviyorum♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Yukarıdaki pasta çok hoşuma gitti, netten kopyadır.

Tarif Portakal ağacından Hatice'nin. Pastanın kenarlarındakiler çikolatalı profiterol, üzerinde bir pembe ve diğerleri beyaz *bezeler. Tarif için Hatice ve Ayçem'e teşekkürler.

Eşim kızımın doğum günü için iki gün önceden hazır pasta almış. Onu tüketip doğum gününe pasta kalmayınca, ben de sürpriz pasta hazırlamak istedim. Akşama eşim bu kez kızımın sevdiği profiterollerden getirdi. Benim pastayla o kadar uyum sağlıyordu ki ben de tabağın kenarlarına dizdim.

*Bezeler hazır paket.

34 yorum:

Serra dedi ki...

Dogum gunu mu kizinin Tuhfe? Allah nice mutlu senelerini gormeyi nasip etsin. pastan da cok guzel olmus, iftari yaptim, canim tatli istiyordu. Simdi kesin yemem lazim, bu guzel pastayi da gordum ya .

JANJANLI dedi ki...

bende böyle bir anne olabilcekmiyim acaba?
kızının doğum günü kutlu olsun nice seneler
sevgilerimle
özlem

one ben bir sey dedi ki...

Yeni bir terazi burcu doğum günümü harika ve nice yaşlara diyorum öyle ise.Pasta harika görünüyor bezelerede bayılırım yapımları kolaymı tuhfe.Sevgiler.Candan

tuhfe dedi ki...

Sevgili Serra evet kızımın doğum günüydü. Afiyet olsun:)

Sevgili Özlem, neden olmasın, inşaallah.

Sevgili Candan, bezeleri hazır aldım. Beze yapmaktan çok korkuyorum! sönüverecekler gibi geliyorlar bana sanki!

Çok teşekkür ederim arkadaşlar üçünüze de,
Allah hepimize sevenlerimizle, sevdiklerimizle birlikte, sağlıklı huzurlu, hayırlı ömürler versin.

akçahan dedi ki...

Sabah epey bir denedim pastayı görebilmek için ama açılmadı.Şimdi görebildim.Çok şık.Kızınla nice mutlu doğum günleri yaşamanızı dilerim.Sevgilerimle.

burcukusu dedi ki...

Sevgili Tuhfe Minik kızının doğum günü kulu olsun nice uzun güzel mutlu sağlıklı bir ömür dilerim.İnşallah benimde senin gibi tatlı bir kızım olur:)

tuhfe dedi ki...

Sevgili Semanur teşekkür ederim güzel dileklerin ve pastayı görmek istediğin için.

Sevgili Burcu, teşekkür ederim. İnşaallah senin de benim kızım gibi bir kızın olur hem huyu hem güzeliğiyle.
Yanlış bir cümle kurduğumu anlayıp değiştirdim. Cümleden kızımın küçük olduğu kanısı doğuyordu gerçekten de, kızımın yaşı başlıktaki kalplerin sayısı kadar :)

Sevgiler herkese.

Hatice dedi ki...

kızının yeni yaşı hayırlı olsun Tuhfe'ciğim, sevdiklerinizle beraber daha nice mutlu senelere ulaşmanız dileğiyle...Bu arada pasta da çok şık olmuş, ellerine sağlık...

shushu dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
pastana bayıldığımı söylemeliyim.Benim annem de tıpkı senin gibi o yüzden kızının nasıl mutlu bir çocuk olduğunu ve olacağını tahmin edebiliyorum.Keşke herkes senin gibi sevgisini böyle açıkça ifade edebilse!!Kızının doğumgünü kutlu olsun .nice nice yaşlara!!!
Tekrar ellerine sağlık!

Filiz dedi ki...

Tuhfe'cim pastan öyle güzel gözüküyorki..Ellerine sağlık. BU arada kızının doğum günü kutlu olsun. Bahtı açık olsun.Sevgiler. kucak dolusu öpücükler..

Kızın dedi ki...

Anne saol pasta çok güzeldi :)

evperisi dedi ki...

kızınıza ,anne babası vede sevdikleriyle nice mutlu yıllar diliyorum.muhabbetle kalın...

NAZLICA dedi ki...

Tufeciğim; Herzaman mutlu ve mutluluk getiren olsun evladın.Nice yıllar hep birlikte...

ayse dedi ki...

Sevgili Tuhfe
kizin oglun ve esinle saglikli huzurlu nice senelere.Allah insallah banada boyle bir aile nasip eder.
Selamlar

fethiye (acemice) dedi ki...

benden de kızına öpücükler. annesi ve babasıyla sağlıklı bir ömür diliyorum.

yemekvebiz dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
kizin senin kadar becerikli, tatli sozlu annesi oldugu icin cok sansli, ona guzel saglikli, basarilarla dolu bir yasam diliyorum, her gunu dogum gunu gibi keyf dolu olsun..

Zeynep @;--;

tuhfe dedi ki...

Sevgili Hatice teşekkür ederim, pastayı beğenmene sevindim.

Sevgili Shushu, hoş geldin. Teşekkür ederim.

Sevgili Filiz teşekkür ederim.

Afiyet olsun annem.

Sevgili Şükran teşekkür ederim.

Sevgili Nazlı çok teşekkürler.

Sevgili arkadaşım Ayşe çok teşekkür ederim. İnşaallah dileklerin kabul olur.

Sevgili Fethiye sağolasınız, çok teşekkür ederim.

Sevgili Zeynep abla utandırıyorsun, yok ya o kadar değilim. Sen benim diğer yanımı görmedin, katıyımdır birazda...çok teşekkür ederim, asıl tatlı sözlü olan sensin.

Yorum bırakan herkese kızım ve kendi adıma çok çok teşekkür ediyorum.

Mutfakta Zen dedi ki...

benden de mutluluklar..
güzel annesi ve güzel ailesiyle mutlu kutlu bir ömrü olsun.
tijen

MUNEV dedi ki...

SEVGİLİ TUHFE ALLAH KIZININ NİCE DOGUM GÜNLERİNİ DAHA BÜYÜK MUTLULUKLARINI; MÜRVETİNİ AİLENLE BİRLİKTE GÖRMEYİ NASİP ETSİN.SAGLIK VE MUTLULUK İCİNDE NİCE MUTLU YILLARA... SEVGİLER.

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Güzel kızının doğum gününü kutlarken,Ailece nice sağlıkla ,mutlulukla geçen yıllar yaşamanızı diliyorum.Sevgilerimle.

pastaci dedi ki...

tuhfe merhaba,
tatlı kızının doğum gününü canı gönülden kutlarım..nice nice yaşlarını görürsünüz inşallah :)
bu arada pasta harika olmuş..ellerine sağlık ..

sevgilerimle..

Nilüfer dedi ki...

Ailesi ile beraber sağlık,mutluluk ve huzur dolu daha nice yaşlara

dilek dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
kizinin dogum günü kutlu olsun, nice yillara! Beraberce gecireceginiz güzel ve huzurlu dolu bir yasam dilegiyle!

Burcu dedi ki...

Pasta harika olmuş, ellerinize sağlık. Kızınıza da mutlu yıllar dilerim. Umarım hiç ayrılmazsınız ve geçirdiği, geçireceği en kötü doğumgünü böyle olur :)

Özgül dedi ki...

Tuhfe'cim kizinin yeni yasini en candan dileklerimle kutlarim, daha nice nice mutlu seneler dilerim. Ne mutluki kizina böyle cici becerikli tatli sözlü bir anneye sahip.
Sevgilerimle canim.

nsevil dedi ki...

canım güzel mutlu nice güzel yıllara inşallah...

manolya dedi ki...

Nice mutlu yillar dilerim, hersey gönlünce olsun.
Sevgiler

yEşiL dedi ki...

Tuhfe, kizinin doum günü kutlu olsun. Uzun ve saglikli beraber gecireceginiz bir yasam dilerim. Nice yillara!

Pasta da cok güzel olmus. Ellerine saglik. Minik profiterollerden uzanip bir tane almak geldi icimde fotoyu görünce ;)

İncik Boncuk dedi ki...

Ben biraz geç kaldım galiba, kızının doğum günü kutlu olsun. Daha nice seneleri birlikte geçirmeniz dileğiyle.

cimcime dedi ki...

Kızınızın doğum günü kutlu olsun , daha nice doğum günlerini birlikte kutlamanız dileğiyle, hayat boyu sağlık, mutluluk ve başarı dilerim.
Sevgilerimle:)

tuhfe dedi ki...

Sevgili Tijen, teveccühünüz :) çok teşekkür ederim, beni görmüş gibi yazmışsın. Görünce fikrin değişebilir :)

Sevgili Münevver ablacım, dualarınıza amin diyorum, çok teşekkür ederim.

Sevgili İpek, çok teşekkür ederim, sağolasınız.

Sevgili Burcu, çok teşekür ederim. Bir pasta ustasından bu sözleri duymak güzeldi.

Sevgili Nilüfer,Dilek, Burcu çok çok teşekkür ederim.

Sevgili Özgül abla, Nagihan, Manolya çok çok teşekkür ederim sağolun.

Sevgili Gülşen, teşekkür ederim keşke prof.lerden sunma imkanı olsaydı! aslında Ramazan boyu yemek yayınlamayacaktım ama kızım söz konusu olunca işler değişti.

Sevgili Nurdan ve Cimcime çok teşekür ederim sağolasınız.

HERKESE SEVGİLER SELAMLAR.

Meral dedi ki...

Merhaba Tuhfe
Bugün gördüm kızının doğum gününü geç de olsa kutlamak istedim.
Benim gibi terazi burcu olan bi kızın var şanslısın :-)
Kızın da senin gibi bir annesi olduğu için çok ama çok şanslı
Sevgilerimle

yemekvebiz dedi ki...

Tuhfe ciğim,
Kızının doğum günü kutlu olsun henüz dolasıyorum siteleri.
Sağlıkla, mutlulukla basarıyla gecsin ömrü insallah.Sevdikleriyle ve sevenleriyle birlikte olsun hep inşallah..

Opüyorum kızını :)
Sevgilerimle
Figen

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Biraz geç oldu, lütfen kusura bakma, atlamışım.Eşinle, sevdiklerinle birlikte yavrunun nice doğum günlerini kutlamak nasibolsun...
Sevgiyle kal.