Perşembe, Ekim 13, 2005

Çanta






Çantamın üzerine kolonya damlamış ve damladığı yerlerde (çanta kaliteli olmadığı için) beyaz lekeler bırakmıştı. Evde, poşet kutu v.b. eşyaları paketlemek için kullanılan renkli ipler vardı. Bunlar arasında kışa en uygun olan gri'yi seçtim. Oklava ile yapılan modelin bir benzerini ördüm. İpin yetmeyeceğini anlayınca çantanın etrafına yetecek kadar zincir çekerek ipi ortada kalan modelin aralarından zikzaklar çizerek geçirdim. Çantaya yarım ay şeklinde olan iğne ile diktim (biraz zorlanarak). Aksesuar olarak oğlumun eskimiş eşofmanının yepyeni bağcığını geçirdim. Öyle sağlam, kullanışlı ahım şahım bir şey olmasa bile bir süre idare eder.

24 yorum:

berrin dedi ki...

Çok beğendim. Yeni çantanı güle güle kullan :) Model de çok hoşuma gitti. Sevgiler,

Filiz dedi ki...

çok akıllıca..

Meral dedi ki...

Tuhfe çok güzel bir fikir. Benim de böyle lekelenmiş bir çantam var atmaya kıyamadığım ben de mi yapsam ne çok güzel olmuş :-)

yemekvebiz dedi ki...

Sen blogun bir kosesine nazar boncugu koy Tuhfecim, nazar olacaksin, masallah ne guzel seyler yaratiyorsun, annem gibisin, annem el sanatlari ogretmeni benim, en ufak seyi bile degerlendirsin bayilir, sende onun gibisin, masallah kocaman sana,
ellerine saglik.

zeynep

dilek dedi ki...

Yaratici Tuhfe cok hos bir fikir, ellerine saglik!

Binnur dedi ki...

Kullanilamayan bir canta bundan daha guzel degerlendirilemezdi:) Yaraticiligin, sabrin ve becerikliligindn dolayi bilmem kacinci defadir seni kutluyorum:)
Sevgilerimle...

c_elci dedi ki...

süper olmuş tuhfecimmmm ellerine sağlık

Burcu dedi ki...

Çok iyi bir şekilde değerlendirmişsiniz bence. Hem de değişik olmuş. ellerinize sağlık :)

NALAN KAPLAN dedi ki...

Çok yaratıcısın Tuhfe,tebrikler ne güzel olmuş.İpin yeterli olaydı çantanın boyunda örüp ikinci bir çanta gibi üzerinede geçirebilirdin ...güle güle kullan...

Serra dedi ki...

Cok yaratici olmus, tasarruf da guzel. Baskasi ols, boyle guzel degerlendirmeyi aklina getirmezdi. Hos bir fikir, eline saglik Tuhfe.

İncik Boncuk dedi ki...

çantayı görünce aaaa diye bi ses çıktı. süper olmuş. ellerine sağlık, iyi günlerde kullan.

akçahan dedi ki...

Ellerine sağlık Tuhfe.Bu kadar olur değerlendirme! Sevgilerimle.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Berrin ve Filiz teşekkür ederim.
Sevgili Meral senin daha güzelini yapacağına inanıyorum.
Sevgili Zeynep abla keşke ben de annen gibi el sanatları öğretmeni olabilseydim. Çok teşekkür ederim.
Sevgili Dilek, Binnur çok naziksiniz çok teşekkür ederim.
Sevgili Çiğdem ve Burcu (sen diye hitab edersen sevinirim) çok teşekkür ederim.
Sevgili Nalan verdiğin fikir çok güzel evet malesef ipimiz yeterli değildi.
Sevgili Sema, Nurdan, Semanur harikasınız, çok teşekkür ederim.

ARKADAŞLAR HEPİNİZE AYRI AYRI O GÜZEL, MOTİVE EDİCİ YORUMLARINIZDAN DOLAYI ÇOOOOOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
SEVGİYLE, SAĞLIKLA KALIN.

Adsız dedi ki...

tuhfe çok harika olmuş .Bu derya gibide gördüğümüz oklava örnekmi .değerlenmiş ne güzel .herkese yorum yazmışsın artık bende tek yorum isterim .Bu arada 10 günlük oldum doğum günümden beri .biraz daha şımarayım değilmi:))))WENDY

tuhfe dedi ki...

Biliyormusun Wendy, yeni bir yorum geldiğini görünce; bu Wendy dedim içimden ve yanılmadığımı anladım.
Derya Gibi'de gösterilen modelin bir benzeri. O modeli uygulamak istedim ama ipimle geçinemediler, uyuşamadılar bir türlü:) ben de bu hale getirdim.
10 gün oldu mu! sen doğalı:) zaman ne çabuk akıyor...

Sevgiler.

dharma dedi ki...

waaw! elleirne saglık :)

NAZLICA dedi ki...

Tuhfe kupon bir çanta olmuş, ne güzel senden başka kimsede yok şu anda, oldukça değerli yani.Ellerine sağlık,atmayıp değerlendirdiğin için. Eşin çok şanslı biri olduğunu biliyormu?Sevgiler

sennur dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
Yeni çantanı iyi günlerde kullan.Çok iyi fikir ve iyi kreasyon.Yaratıcılığından ve marifetinden dolayı seni kutluyorum.
Sevgiyle kal.

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Sevgili Tuhfe,
değişik ,ve çok da güzel olmuş.
Çantanın ömrünü uzatmakla kalmamış,kendine özgü bir hava da katmış oldun.Ellerine sağlık ,görüşmek üzere

tuhfe dedi ki...

Sevgili Dharma, Nazlı, Şennur,İpek çok çok teşekkür ederim, sağolun var olun.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Cantayi kullanila bilir bir hale getirmekle cok iyi yapmissin.Hollanda'da nerede yasiyorsun.Arkadasim Delf'te oturuyor.20 Ekimde ona gelecegim.Belki görüsme imkanimiz olur.Yasemen

Munevver dedi ki...

TEK KELIMEYLE HARIKASIN TUHFE BEN SADECE MASAALLAH DIYECEGIM.SEVGILER.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Yasemen, teşekkür ederim güzel yorumunuzdan dolayı. Profilimde e-mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgili münevver ablacım çok teşekkür ederim sağolasınız.

Elifce dedi ki...

harika yapmışsın ellerine sağlık çok merak ederdim nasıl oluyo diye gördüğüm iyi oldu..