Pazar, Eylül 25, 2005

Sevindirici bir haber



Zeynep abla evine dönmüş :)))

13 yorum:

Serra dedi ki...

Hadi gecmis olsun, Zeynep ablayi tanimiyorum ama okuyunca uzuldum. Evine sagsalimen donmesine de sevindim. Simdi tv de kasirgalarin 20-25 senelik bir dongusu oldugundan bahsediyorlar. Herkese gecmis olsun.

Binnur dedi ki...

Tuhfecim, ne hos bir resim secmissin. "Eve donmene cok sevindim Zeynep:)" derken, her halde bende ayni hareketi yapmisimdir:)
Sevgiler...

pastaci dedi ki...

evet bende çok sevindim gerçektenn.
artık sıra neye geldi.....
tanışma hikayenizi anlatmaya :))
bekliyorum...

munev dedi ki...

geçmiş olsun Zeynep hanım inşaallah bir daha böyle üzücü olaylar yaşanmaz.sağolasın sevgili Tuhfe bizi bilgilendirdiğin için.sevgiler.

zeytinağacı dedi ki...

Zeynep Abla'ya geçmiş olsun diyorum öncelikle. Ben de tanışma hikayesi için sobelediğimi haber vermek istedim.:) Paylaşırsan çok memnun olurum...

tuhfe dedi ki...

Arkadaşlar, çok şükür Zeynep abla evine döndü ve biz de rahatladık. Yorumlarınız ve dualarınız için teşekkürler.

Sevgilerle.

yemekvebiz dedi ki...

Tuhfe cim,
Çok düşüncelisin canım benim...
ben henüz blogları bugün ziyaret etmeye başladım. Hiç keyfim yoktu , bugun dolaşayım dedim ve senin yazdıkalrını henüz gördüm.
Duyarlılığın bende teşekkür etmek istedim. İyiki varsınız..
Ve veet artık Zeynep burda !:))

Sevgilerimle
Figen

Rahime dedi ki...

Gözünüz aydin demek lazim.Zeynep hanimada cok gecmis olsun.Her ne olursa olsun Allah kimseyi evinden yurdundan etmesin

tuhfe dedi ki...

Sevgili Figen, ben de siteleri dolaşamadım (sizin site hariç) Zeynep abla o durumda iken canım istemedi doğrusu. Şimdi çok mutluyum ve eşimle nasıl tanıştığımı anlatmak zor olmadı :))

Teşekkürler Rahime, yorumlarınız beni çok mutlu etti. Zeynep abla adına da teşekkür ederim herkese.

Sevgilerimle.

yemekvebiz dedi ki...

Caniiiim Tuhfem,
bende daha yeni gorduuum, harikasin sen,
sizlerin dualari herkesi korudu buna inaniyorum, kurulan dostluk cemberi oyle guzel ki, bu cemberin icinde oldugumu bilmek inan beni cok mutlu etti, seni cok seviyorum, sizleri cok seviyorum,
Allah hic ayirmasin bizleri, bunu diliyorum
Zeynep Apla

tuhfe dedi ki...

Sen ve senin gibi Ritayla karşı karşıya olan herkes için aynı şeyi yapardık, hepimiz.

Biz de sizi seviyoruz,

Zeynep Apla.

berrince dedi ki...

Geçmiş olsun diyelim artık. Okuyunca çok üzülmüştüm. Şimdi eve dönüş haberini görünce sevindim. Ne tuhaf, insan hiç tanımadığı biri için üzülüyor ve yine onun için seviniyor. ZEYNEP ABLA GEÇMİŞ OLSUN. Sevgiler

tuhfe dedi ki...

Berrin, Zeynep abla ve felaketi yakından hisseden, yaşayanlar adına teşekkür ederim, sağolasın.