Pazar, Eylül 11, 2005

Mutfak havlusu

8 yorum:

Burcu dedi ki...

İnsan bunu mutfak havlusu olarak kullanmaya kıyamaz :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
Burcuya katılıyorum anack süs olur bencede.Wendy

Adsız dedi ki...

pardon ancak yazmak istemiştim:)))Güzel sayfa Tuhfe.Wendy

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim, renkler çok uyumlu ve güzel. Ellerine sağlık, arkadaşların dediği gibi kullanmaya kıyamaz insan.Sevgiler.

nsevil dedi ki...

çok güzel olmuş.ewllerine sağlık.benim yaptıklarımdan değişik.bir fikir verdin.sağol..

manolya dedi ki...

Bahsettigin diger mutfak havlusu örnegi olmali. Bu da çok güzelmis, ellerine saglik.
Sevgiler

Rahime dedi ki...

cok güzel bir örnekmis .Benimde bir sürü bu havlulardan var .ilerleyen günlerde yayinlayacaktim.Sen önce davrandin.....

tuhfe dedi ki...

Sevgili Burcu, Wendy biz de süs olarak asarız :))

Sevgili Nazlı, Nagihan beğenmenize sevindim.

Sevgili Manolya, evet diğer değişik örnek buydu. Önceki yaptıklarımda hep bir modelin değişik renklerde uygulanması idi.

Sevgili Rahime, senin modellerini de görmek isterim eklersen sevinirim.

YORUM BIRAKAN HERKESE SELAMLAR, SEVGİLER.