Perşembe, Eylül 15, 2005

Dantel



Çok zor geldiği için yalnızca bir adet yaptığım örnek dantel.

21 yorum:

Rahime dedi ki...

Bu dantel cok güzel.Fakat o kadar cok ince isi varki.Insan kullanmaya kiyamaz.Örnegi bile cikartmak sabir ister...

Muzeyyen dedi ki...

Merhaba Tuhfe,
Hollandadan oldugunu gorunce hemen bir yorum birakmak istedim. ben Muzeyyen bende Hollanda yasiyorum, aynen elisini, yemek yapmayi ve kitap okumayi cok seviyorum! Sana simdiden iyi hafta sonlari diliyorum......

Serra dedi ki...

Haklisin Tuhfe, ben de de sadece ornek niyetine baskasinda ncekilmis fotografi var. Sen gene ugrasmis da ormussun bir tane .

nsevil dedi ki...

çok zor bir örnek gerçekten.saadetin sitesindede benzeri fiskos var.hatırladınız mı?

Adsız dedi ki...

Merhaba en azından bir taneye ruhun yetmiş benim hayatta yetmez.Wendy

JANJANLI dedi ki...

TUHFE BENCE GÜZEL BİR ÖRNEK DEVAMINI GETİR CANIM BENİM BÖYLE SIK İĞNE ÇOK DANTELİM VAR YAPARKEN PARMAĞIM TIĞA YER YAPMIŞTI HEP DEVAMLI GİRERDİ. AMA DEĞİYOR İNAN
SEVGİLER

NAZLICA dedi ki...

Tuhfe; Ömür törpüsü bir model, ortası hep sıkiğne. Ben de hemen olsun bitsin isterim, öyle günlerce uğraşamam.Tebrik ederim tamamlamışsın sen.Eline sağlık canım.

akcahan dedi ki...

Bende de çok benzer bir örnek tek vardı ve telefon örtüsü olarak kullanılıyordum.Geçen yıl kızkardeşim yatak odası takımı hediye yapmıştı ama kullanmaya kıyamayıp küçükhanıma kaldırdım.Sevgilerimle!

tuhfe dedi ki...

Sevgili Rahime, Müzeyyen, Serra, Nagihan, Wendy, Özlem, Nazlı, Semanur hepinize yorumlarıınızdn dolayı çok teşekkür ederim, sağolun var olun.

Müzeyyen merhaba, sana da iyi hafta sonları dilerim. Bir bloğun yoksa ve paylaşmak istediğin elişlerin-hobylerin varsa bana gönderebilirsin, günlükte yayınlarım ne dersin!(bu ikinci kez yorumun galiba günlüğümde yanılıyor muyum?)

Nagihan, Saadet'in modelini hatırlayamdım ama Özlem'in bir benzeri vardı onu hatırladım. Fiskos! asla cesaret edemem!

Özlem, gerçekten hoş bir örnek ama zor biraz ya! senin yorumunu okurken gayri ihtiyari ayyy... demişim, benim parmağım delindi sanki offf nasıl ördün öyle bravo kutluoyorum seni.

Semanur, kızın ne şanslı :))güle güle kullanır inşaallah.

HERKESE İYİ HAFTA SONLAR DİLEĞİMLE,

SEVGİLER.

berrin dedi ki...

Tuhfe seni tebrik ederim yine de bir parça örmüşsün. Ben hayatta örmezdim. Ama örnek gerçekten güzel. Sevgiler

Filiz TÜLÜ dedi ki...

selamlar
Öncelikle yayınladığın dantel gerçekten ince bir zevkin ürünü belli oluyor. Bizimle paylaştığın için teşekkürler.
sitemdeki küpe bölümdeki yorumu okudum sorduğun sorunun cevabını daha sonra siteye koyduğum bileklikleri anlatırken yazmıştım. Herhalde okumamışsın. Merak ettiğin bileklik helozon şeklinde değil. 6 adet bilezik teline tek tek boncuklar dizildi. En sonunda ise gümüş telle tutturuldu. Yakında ona benzer bielziği siteme koymayı planlıyorum tutturduğum bölümünde resmini çekerim böylece nasıl birleştiklerini göstermiş olurum. Umarım sorunun yanıtını alabilmişsizidir. Şimdilik hoşçakal sevgiyle kal

tuhfe dedi ki...

Sevgili Berrin ve Filiz güzel sözlerinizden dolayı çok teşekkür ederim sağolun, iyi hafta sonları dilerim.

Filiz, kasdettiğim kalpli küpenin kıvrımının yapılışıydı, teşekkürler açıkladığın için.

Sevgiler.

Filiz TÜLÜ dedi ki...

pardon ya kusura bakma ben o souryu daha şimdi görüyorum. Evet senin tahmin ettiğin gibi o helozon şekli bir aletle veriyorum. Yuvarlık uçlu pense ile yapıyorum.

Filiz TÜLÜ dedi ki...

tekrar ben kusura bakma..sorunu atladığım ve görmediğim için daha önceki sorun ile karıştırmışım..

tuhfe dedi ki...

Önemli değil Filiz, ben hemen o aletten alayım o zaman. Bugün kutu içinde kalitesiz bir takı seti aldım. Yap- boz öğreneceğim işte.
Teşekkürler, sağlıcakla kal.

yemekvebiz dedi ki...

Bana gorede o yapraklari yapmaz sabir isin, SIK IGNE yaparken muhakkak parmak uclarimda delikle acarim oyle SIKI YAPIP muntazam olsun diye, ama sabir isi bu ornek, bende diger dostlar gibi herhalde tamamlayamazdim :))

Zeynep

saadet dedi ki...

serra gibi bende kanser işlerini yapmaya cesaret edemeyenlerdenim tuhfe. seninki gene büyük cesaret, kutlarım :)

tuhfe dedi ki...

Ben de yapamadım, sabır işi. Zeynep abla Allah yapacak olanlara kolaylık versin, ince işlere gelemiyorum artık!

Selam ve sevgilerimle.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Saadet,aynı anda yorum yazıyormuşuz demek ki! ben de kanserlere hiç gelemem doğrusu, ya da daha küçük ebette işler yaparım, takım gibi işler zor biraz!

İyi hafta sonları ve iyi kandil dileklerimle.

Adsız dedi ki...

merhaba Tuhfe, öncelikle ismin çok güzel, çok degisik bunu söylemek istedim. yemek tariflerine bakarken dantel örnegini gördüm. dogrusu bu annecigimin nice zahmetlerle yaptirdigi ama benim oraya buraya attigim takimlarimdan biri. en iyisi bundan sonra emege biraz daha saygi göstermek. bunu hatirlattigin için tesekkürler...
iyi aksamlar rabia...

tuhfe dedi ki...

Sağolasın Rabia teşekkür ederim. Gerçekten de senin de ifade ettiğin gibi emeğe saygı göstermek gerekiyor.

Sevgilerle.