Perşembe, Ağustos 18, 2005

Vazo aksesuarı







Geçenlerde çarşıda gezerken şişe aksesuarı görünce çok şaşırdım. Hatırlayanınız varsa vazo ya da şişe için kolye'nin kendi fikrim olduğunu sanıyordum! Şişe için yapılmış olan aksesuarı satın aldım. Tek tek malzeme almaktansa vazoya göre aksesuarı parçalayıp yapmak iyi bir fikirmiş gibi geldi (çok çok daha ucuz). Boncukları bir güzel dağıttım. Toparlayana kadar akla karayı seçtim, ne zormuş... Takı yapanlara Allah sabırlar versin. Oluşturduğum modeli pek beğenmedim, daha sonra değiştiririm belki?

20 yorum:

Munevver dedi ki...

çok güzel olmuş Tuhfe ellerine sağlık.sevgiler.

JANJANLI dedi ki...

harika bir şey bu ellerine sağlık
sevgiler

NAZLICA dedi ki...

Tuhfeciğim; Çok güzel görünüyor. Farklı, özel gözüküyor. Güle güle kullan.Sevgiler.

saatsekiz dedi ki...

Elinize şağlık...

02/08/2005 tarihli posttaki çiçeğin adını, o tarihli yorumlara yazdım...
Uyarı amacı ile de buraya not düşüyorum...

yemekvebiz dedi ki...

Tuhfe, ne hos birsey olmus ama, ellerine saglik, ucanla kacan kurtuluyor elinden sanirim,
Vazo yada siseye boncuk takmak aklima gelmemisti, burada icki bardaklarinin ayaklarina yada kenarlarina degisik boncuklar takiliyor bardaklar karismasin diye:))
zevklisin cok hos...
Zeynep

Deniz dedi ki...

Tuhfe hanim, vazonuzun aynisindan benim de var (hema sag olsun:)) hem de mor boncuklu samdanlarin yaninda duruyor. gel gor ki sizin el isi becerinizin onda biri bende yok, benim vazom oksuz, boncuksuz kalacak galiba:)

Özgül dedi ki...

Tuhfecim, masallah, bu ne marifetlilik böyle. Ellerine saglik pek güzel olmus.

tuhfe dedi ki...

Münevver abla, Özlem, Nazlı, Saatsekiz, Zeynep abla, Özgül ve Deniz hanım hepinize güzel yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.

Deniz hanım, öncelikle bloğuma hoşgeldiniz. Sizin vazonuzu bu gurbet elde öksüz bırakırmıyız hiç, siz bana adresinizi verirseniz sizin vazoya da bir kolye yapıp gönderirim. Ben de vazoyu Hema'dan almıştım hatta yanında küçük parçaları da vardı ben onların boynuna kolye geçiremeyeceğimi düşünerek almamıştım :)) alsamıydım acaba!

Sevgiler.

rahime dedi ki...

Degisik seyler yaratma konusunda ustasin.sizin gibi insanlar benim gibi yeni blogu olanlara iyi örneksiniz.ellerinize saglik

tuhfe dedi ki...

Sevgili Rahime, hoş geldin. Bloğun hayırlı olsun. Nice güzellikleri paylaşmak adına varız hepimiz. Aramıza tekrar hoşgeldin.

Sevgiler.

Kızın dedi ki...

Anne bu bizim evde var mıydı? Hayal mayal hatırlıyorum bir şeyler ama.. Hmm.. Fotoğraflar güzel çıkmış bayağı ☺

Nilüfer dedi ki...

Değişik ve hoş bir görüntü oluşmuş tebrikler

manolya dedi ki...

Harika olmus, bahsettigin buydu demek. Benim de içime fenalik geliyor bazen, tek tek çivileri büküp eklemek kolay degilmis.
Sevgiler

tuhfe dedi ki...

► Kızım, zaten sen evde neyi farkediyorsun ki! ilgi alanına girmeyince...
► Teşekkürler Nilüfer.
► Evet Manolya bahsettiğim buydu. Hatta aksesuarı hazır almama rağmen uğraştırdı biraz, vazoya göre yapmak isteyince akla karayı seçtim.

Sevgiler hepinize.

Burcu dedi ki...

Çok güzel olmuş. ellerinize sağlık :) Valla böyle boş cam vazo olsa hemen ben de yapıcam :)

tuhfe dedi ki...

Teşekkürler Burcu, belki bir gün eline geçer.

Sevgiler.

Elifce dedi ki...

Tuhfen, HERŞEYİN HARİKA ANLAŞILAN RESİM ÇEKMEKTEN ZEVK ALIYORSUN SAYFANA BAYILDIM, BU ARADA BU YAPTIKLARINI BİR SAYFADA DEĞİL DE AYRI AYRI AYIRSAN İYİ OLUR GİBİ GELİYOR BU ŞEKİLDE KARIŞIKLIK VE GEÇ AÇILIM GÖSTERİYOR,YALNIZ ÇEKTİĞİN RESİMLERİNE BİTTİM HARİKASIN...

tuhfe dedi ki...

Elif güzel yorumların için çok çok teşekkür ederim. Bilgisayarın acemisiyim bu bloğu da bana kızım kurdu benim fazla bir bilgim yok açokçası başedemem gibi geliyor ayrı sayfalarla, yine de önerilerin için teşekkürler. Benim PC de fotoğraflar çok çabuk açılıyor, internet bağlantısının hızlı olması ile ilgili olabilir! Bu konu da diüer arkadaşlardan hiç yorum almamıştım bir değerlendirme yapmak lazım.


Sevgiler.

özlem dedi ki...

çok enteresan geldi ilginç fikir.

tuhfe dedi ki...

Teşekkürler Özlem.