Pazar, Ağustos 07, 2005

Mutfak Havlusu

12 yorum:

munev dedi ki...

sevgili Tuhfe iyi günlerde kullan çok cici olmuş banada başka bir modelini görümcem örüp getirmişti severek kullanıyorum .sevgiler..

JANJANLI dedi ki...

çok güzel tuhfe iyi günlerde kullan
sevgiler

yemekvebiz dedi ki...

ay insan bunu mutfakta kullanmaya kiyamaz yahu, ne kadar guzel, tuhfecim, ne beceriklisin,
ama bana hala soylemedin kizin kac yasinda, gel dunur olalim seninle :))
boyle becerikli annenin kizi yabana gitmesin...
Zeynep

manolya dedi ki...

Çok güzel olmus, ellerine saglik. Hemen yapilacaklar listesine ekliyorum.
Sevgiler

nsevil dedi ki...

ellerine sağlık.çok güzel olmuş.bir ara talılmıştım.çeşit çeşit örüp geçen yaz gezimiz sırasında uğradığımız tanıdıklara hediye ettim.birde tepsi örtüsü örmüştüm.ikisi güzel bir hediye oldu bence.elemeği hediyelerin her zaman kalıcı olduğunu düşünürüm.

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Tuhfe, çok sevdim bu modeli. Bende de var birkaç tane, paylaşmayı düşünüyordum.Sevgiyle kullan arkadaşım.

tuhfe dedi ki...

► Münevver ablacım teşekkür ederim. Ben hiç kullanmadım daha.

► Özlem, teşekkür ederim ben kullanmayacağım belki kızıma saklarım.

► Zeynep abla her yorumunda güldürüyorsun beni, bir arkadaşın da yazdığı gibi; sanki karşımda konuşuyormuşsun gibi yazıyorsun :))

► Manolya bir kaç tane değişik örnek daha var bu modellerden, istersen onları da ekleyebilirim. Yalnız bu havluların süslemeleri eksik henüz kurdele ve boncuklarla tamamlanmadılar.

► Nagihan, bence de çok güzel hediye olur. Ben de örüp hediye etmiştim, çok sevindiler.

► Nazlı, senin modelleri de görsek çok iyi olur, ben bir aralar o kadar çok model aramıştım ki, bulamayıp kendim uydurmak zorunda kalmıştım :)

YORUM BIRAKAN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM, HEPİNİZE SELAMLAR.

yemekvebiz dedi ki...

eee yine bak soylemedin kizin yasini, anlasildi, dunur olamicaz seninle demek, kizini vermeyeceksin anlasilan hahahahah,

yakisikli ogluna becerikli anneye sahip bir kiz bulamayan Zeynep :)))

Nilüfer dedi ki...

Çok şirin Tuhfe

Özgül dedi ki...

Cok marifetlisin Tuhfe , ellerine saglik.

manolya dedi ki...

Isterim isterim, ne kadar örnegin varsa görmek isterim.
Sevgiler

tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Özgül ve Manolya.
Manolya önümüzdeki günlerde mutlaka diğerlerini de ekleyeceğim.

Sevgiler.