Salı, Temmuz 26, 2005

Tepsi örtüsü





Yakından görmek için bakınız. Foto 1, Foto 2.

11 yorum:

JANJANLI dedi ki...

BU ÖRNEĞİ İLK DEFA GÖRDÜM BİZE ULAŞTIRDIĞIN İÇİN SAĞOL TUHFECİĞİM
SEVGİLER

akçahan dedi ki...

Balık pulu gibi iki yan dolguları,teşekkürler Tuhfe paylaşımın için.

munev dedi ki...

epey emekli güzel ve değişik bir örnek.iyi günlerde kullan sevgiler..

yemekvebiz dedi ki...

Tuhfe, kizin kac yasinda?
boyle hamarat bir annesi varken, kacirmayalim kizini yabanciya gitmesin, 2 oglan var bende :))
ellerine saglik cok guzel,
iyi gunlerde kullan canim

zeynep

Serra dedi ki...

Ilk defa gordum bu modeli, guzelmis. Oreceklerim sirasina bir de bunu aldim, ben bu isin altindan kalkamayacagim bu gidisle. Gule gule kullan.

nsevil dedi ki...

buna benzer bir örnek komşum fatma teyze de de vardı.Banada değişik gelmişti.
buda çok şık olmuş.ellerine sağlık..

tuhfe dedi ki...

Özlem, Semanur, Münevver abla,Zeynep, Serra, Nagihan hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim sağolun.

Meral dedi ki...

çok değişik bir örtü Tuhfe. Hiç görmediğim bir model.Çok güzel

tuhfe dedi ki...

Teşekkürler Meral.

fethiye dedi ki...

bunca orguyu, ornegi aklinizda nasil tutuyorsunuz?! bravo gercekten.

ya da bir goruste anlasiliyor mu? hic anlamam da dantelden.

tuhfe dedi ki...

Fethiye, önümüzde bir örnek yardımıyla baka baka yapıyoruz. Teknikleri biliyorsan yapması biraz daha kolaylaşıyor. Ben bu konuda da iddialı değilim zaten, çok çok iyi dantel örenler var. Eşim dantel işine bir türlü akıl erdiremiyor, şeytan işi bu (çok akıllıyız demek istiyor)içinden nasıl çıkıyorsunuz diyor...

Sevgiler.