Cumartesi, Temmuz 16, 2005

Örgü Peçete


Nostaljik el-ağız bezi.

12 yorum:

JANJANLI dedi ki...

tuhfe bana nostalji yaptırıyorsun canım:)))
çocukluğuma gittim birden... çok kullandık biz bundan hemde rengarenk belki sandıkta birkaç tane daha kalmış olabilir bakmak lazım.

sevgiler
özlem

yemekvebiz dedi ki...

evet ozlem degilmi, bunlardan her renkte yapilir buyukce bir tabaga cicek yapraklari seklinde dizilirdi, herkes istedigi rengi alirdi kullanacagi zaman, cocuklugumda kabul gunlerine giderdim annemle, o zamandan hatirladim bende :))
zeynep

tuhfe dedi ki...

Güzel oluyor değil mi bazen eski günlere gitmek!
Neden saklamışsam. Kendi tasarımım diye herhalde. Uyduruk bir şeyler yapmaya bayılırdım, aynı örnekten bir ikincisini bulamazssınız bende, her şey tektir. Benim tasarımım olan (tek-tek)örnekler var bir işe de yaradıkları yok, kullanıpeskitsem hiç fena olmayacaklar yer kaplıyorlar. kızıma çeyiz olsa! benim kullanamadıklarımı o hiç istemez herhalde!

Teşekkürler ziyaretinizden dolayı Özlem ve Zeynep.

manolya dedi ki...

Gerçekten çok güzel eskiye dönmek. Ne kadar süslemissin, ellerine saglik. Aslinda kullanmak gerek böyle seyleri. Simdi varsa yoksa islak mendiller, kagit peceteler. Ben de tekrar kullanmaya baslayalim derim.
Sevgiler

semra dedi ki...

Benim çeyizimde de vardı bu ağız bezlerinden (annem öyle diyor) Acaba bunlardan birkaç tane daha örülüp, bir araya getirilerek şal yapılabilir mi diye düşündüm birden. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

tuhfe dedi ki...

Haklısın Manolya tekrar kullanılırsa iyi olabilir.

Semra sen tasarımını bir çiz bak hoşuna giderse yaparsın.

Hepinize ayrı ayrı sevgiler.

İncik Boncuk dedi ki...

ay evet, ben de çocukken bunlardan renganrk yapardık. Aslında evde kalan ipleri değerlendirmenin en iyi yollarından biriydi.

munev dedi ki...

sevgili Tuhfe cok tesekkürler hep nostaljiyi ben yapıyor ve sıkıldılarmıki eskileri görmekten diye düşünüyordum.sağolasın ellerine sağlık.sevgiler...

tuhfe dedi ki...

Teşekkürler İncik boncuk ve Münever abla ziyaretinizden dolayı...

Sevgiler.

saadet dedi ki...

ben ilkokula giderken annem beslenme çantama koyardı bu ağız bezinden. ama ismini ilk defa duyuyorum :)

nsevil dedi ki...

ya evet bendede bir sürü var.babaannem örmüştü.ben doğduğumda kızına çeyiz örüyordu.ona ördüğü her şeyden banada yapmış.iyi bir nostaljiydi...

tuhfe dedi ki...

Sevgili Saadet ve Nagihan bir ağız bezi sayesinde iyi bir nostali yaşadık değil mi?

Sevgilerle