Çarşamba, Temmuz 20, 2005

Oyalar



Bu oyaları hediye edenlere teşekkür ederim.

15 yorum:

NALAN KAPLAN dedi ki...

ÇOK GÜZELLER HEPSİ,BEYAZ OYANIN ÖRNEĞİNİ BENDE BEĞENİRİM,KİBAR DURUYOR
ELİNE SAĞLIK

JANJANLI dedi ki...

hepsi çok güzel görünüyor tuhfe

sevgiler
özlem

akçahan dedi ki...

Çok şirinler Tuhfe,eline sağlık.Sevgilerimle.

c_elci dedi ki...

Cnm harikalar valla bayılıyorum şu oyalara hepsini alıp boynuma takasım geliyor her seferinde :)

Burcu dedi ki...

(Bize göre sağ alttaki) papatyalı çoook güzel :)

munev dedi ki...

ellerine sağlık Tuhfe iyi günlerde kullan.sevgiler..

tuhfe dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bu oyalar bana hediye gelmişti, ben yapmadım. Basit olanları yapabilirim ama diğerleri biraz zor gibi...

Hepinize kucak dolusu Sevgiler.

munev dedi ki...

Sevgili Tuhfe Semanur beni sobeledi.faazla bilgim yok.sorular gelecekmi.bizmi yazacağız cevaplarsan sevinirim sevgiler...

tuhfe dedi ki...

Münevver abla benim sayfada "the cook next door" başlığı var. Ben soruları yeşil renkle yazmıştım o soruları kopyalayıp yazabilirsiniz. Herkes zaten birbirinden alıntı yapıyor size ayrıca soru gelmiyor. Eğer diğer bloglardaki "the cook next door" başlıklarını okursanız bir fikir elde etmiş olursunuz. Size kolay gelsin. Anlatamadığım yerler varsa sorabilirsiniz.

munev dedi ki...

Teşekkürler Tuhfeciğim zaten sizlerin yazdıklarını zevkle okuyup takip ediyordum.sorular hakkında bilgim yoktu.yardımcı oldun teşekkürler..

tuhfe dedi ki...

Münevver abla, sabırsızlıkla hikayenizi bekleyeceğim.

Selamlar.

manolya dedi ki...

Hepsi çok güzeller, iyi günlerde kullan.
Sevgiler

tuhfe dedi ki...

Teşekkürler Manolya.

nsevil dedi ki...

hepsi çok güzel.sağ alt köşedekinden çok güzel bileklik ve kolye olur.değil mi?

tuhfe dedi ki...

Neden olmasın. Münevver abla ne güzel değerlendirmiş.