Cuma, Temmuz 08, 2005

Fanus →Vazo

Balıklarımız öldükten sonra tekrar balık almaya cesaret edemedik. Ben de fanus'u vazo niyetine kullandım.



Fanusun en altına mısır püsküllerinden yatak yaptım. Çok taze mısır püsküllerini parmağıma sararak( kuş yuvası gibi) şekil verdim. Arasıra çevirerek kuruttum. Yeşil püsküller kestane rengini aldı. Şimdiye kadar bir çok dekorda işime yaradılar. Fotoğraflar akşam çekildiğinden olsa gerek yine iyi çıkmamış. Yengemin hediye ettiği çiçekler aslında çok güzel ve gerçeğe yakın gibiler, maalesef hiç belli olmamış.



Mısır püsküllerinin üstüne buketleri, daha sonra haşhaş çiçeklerini yerleştirdim. Fotoğraflarda da farkettiğiniz gibi arasıra değişiklikler yapıyorum. İlk fotoğrafta geçen yıl doğum günümde aldığım buketten kuruttuğum çiçekler de var.

12 yorum:

rabia dedi ki...

Her konudan birseyler olmasi siteye ayri bir guzellik vermis. Rotterdam fotograflari da ilgincti. Hollanda da mi kaliyosunuz?
Selamlar.

akçahan dedi ki...

Tuhfe tasarım konusunda gerçekten iyisiniz.Rabia'ya da katılıyorum.Burcunu siteye ekletmesi iyi olmuş.Sevgiler..

cimcime dedi ki...

Fanuz vazon çok şık olmuş , içindeki çiçekler de çok hoş. Haşhaş bitkileri çok hoşuma gidiyor. Güzel bir dekorasyon malzemesi bence. Çocukken bende fanusta balık besliyordum. Siyah japonun adı "kömür" , turuncu japonumun adı "ateş"di. Kışın, suları soğuk üşüyorlar diye cezve de su ısıtıp fanusa dökmüştüm , sonuç kömür ve ateş öldü. Çok üzülmüştüm. Çoçukluk işte...
Sevgilerimle:)

tuhfe dedi ki...

Rabia, teşekkkür ederim. Evet Hollanda da kalıyorum.

Akçahan, sağolasınız beni memnun ettiniz.

Cimcime, teşekkür ederim. Çocukken hepimiz bilmeyerek hatalar yapmışızdır mutlaka, çocuk saflığıyla kalabilmemiz dileğiyle...

Sevgiler benden hepinize.

MUNEV dedi ki...

SEVGILI TUHFE COK GÜZEL OLMUS ELINDEKILERI BIR SEKILDE DEGERLENDIRMESI INSANA AYRI BIR SEVK VERIYOR SANIRIM NE GUZEL OLMUS.ELLERINE SAGLIK.

İncik Boncuk dedi ki...

Mısır püskülleri kuş yuvası için harika fikir :D

Mısıra bayıldığım için yazın evde çok sık haşlarım. Gerçi konumuzun dışı ama duyduğuma göre mısır püskülünün idrar söktürme özelliği varmış. Geçen yaz hem annem hem de kayınvalidem bizdeki mısırların püsküllerini alıp kurutmuşlardı.

Nilüfer dedi ki...

Harikasın Tuhfe

tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Münevver abla,İncik boncuk, Nilüfer.

İncik boncuk, mısır püsküllerinin bu işe yaradığını bilmiyordum, paylaştığın için teşekkürler.

Burcu dedi ki...

Şimdi gördüm harika olmuş valla, ellerine sağlık tuhfecim :) Balıklardan sonra bu şekilde değerlendirmen hem onları hatırlamanı sağlamış hem de çok hoş bir süs eşyası kazandırmış sana :) Bayıldım.

Güle güle kullan.
Bu arada koyduğun bitkiler haşhaş çiçeği. :)

tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Burcu. Özellikle senin görmeni istemiştim. Sağolasın bilgilendirdiğin için. "haşhaş çiçeği" olarak değiştirdim.

Sevgilerle.

Burcu dedi ki...

Benim babam Amasyalı da haşhaşı çok kullanıyorlar çöreklerde falan, ordan biliyorum :) Rica ederim.

tuhfe dedi ki...

Burcu, haşhaşlı çöreklere bayılıyorum, tadı enfes oluyor.

Sevgiler.