Cuma, Temmuz 01, 2005

Çanta/ Kot çanta




Geçen yıl yaptığım bu çantaların modası geçmişte olsa ekleyeyim (çanta modasına iştirak) istedim.

Buradaki pantolonlar çok uzun oluyor. Bizim çocuklar da malum, standartlara uymadıkları için hep kısaltmak zorunda kalıyorum. Kalan parçaların bazılarının ters, bazılarının düz yüzlerini keserek birleştirdim. Astar olarak birinci karede görülen siyah çantanın astarını çıkarıp kot çantaya diktim. Siyah çantam da eskimişti iyice, işe yarayan parçalarını kesip yeni bir çanta ortaya çıkardım. Yukarıda görülen çantanın kapak kısmı idi.

İyi ki salkım saçak şeyler moda oldu, kıyafetler ters mi düz mü belli değil. Yoksa çekeceğim vardı. Çocuklar şimdi saçaklı, eski görünümlü pantolonlar moda diye pantolon paçalarını kestirmeyip yerlerde sürte sürte eskitiyorlar. Moda insanlara neler yaptırıyor, bazen olumlu bazen olumsuz!

10 yorum:

MUNEV dedi ki...

Tuhfecigim ellerine saglik büyüklerimiz derdiki iyiden iyiyi heer insan yapar.ama eskiden iyiyi ER insan yaparmis.eellerine saglik iyi günlerde kullan.sevgiler

manolya dedi ki...

Çok güzel olmus Tuhfe. Oldukça emekli birseye benziyor, minicik parçalar, astarlar falan... Ben de çanta dikmek istiyorum ama bir türlü cesaret edip baslayamadim. Ellerine saglik, modasinin geçmis olduguna da katilmiyorum. Her zaman kullanilabilecek bir çanta bence.
Sevgiler

tuhfe dedi ki...

Münevver ablacım, Manolya sağolasınız. Kot çantayı geçen yaz severek kullandım çok hafifti.

Manolya istersen sen de yapabilirsin. Sen çok güzel örgü örüyorsun bu yeteneğini çanta da gösterebilirsin bize, buna inanıyorum. Hem de çok güzel olacak sen yeterki başla, sonu gelir.
♥♥♥

Burcu dedi ki...

Çok güzel olmuş, tebrikler:) Hiç aklıma gelmezdi :))

tuhfe dedi ki...

Teşekkürler Burcu :D

Nilüfer dedi ki...

Evet Tuhfe çok güzel bir şekilde değerlendirmişsin .Güzel olmuş güle güle kullan

cimcime dedi ki...

Çok güzel , çok şık olmuş. Ellerine sağlık.Bende modası geçtiğine katılmıyorum. Bu çantayı her zaman kullanabilirsiniz bence. Bu arada siyah çantanız da çok şıkmış , eskimiş gibi görünmüyor hiç.
Sevgilerimle:)

tuhfe dedi ki...

Nilüfer, Cimcime çok teşekkür ederim.

Cimcimcim gördüğünüz siyah çantamın da yeni hali ve kapak kısmı. Köşeleri falan delinmişti ben de gövdesini kesip attım, kapaktan da yeni bir çanta ortaya çıktı.

saadet dedi ki...

tuhfe çantalar çok güzel olmuş. hemde doldur içine ne doldurabilirsen. kullanışlı şeyleri severim.

tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Saadet.