25.6.05

Cumartesi Kahvaltısı



Akşamdan kalan haşlanmış patatesleri sabah kahvaltısında değerlendirdim. Bir kaç yeşil sivri biberi tavada az bir zeytinyağı ile çevirdim ve taze soğan ekleyip ocağı kapattım. Küp doğranmış (feta) beyaz peynir ve baharatlar ilave ettim. Patatesleri yuvarlak kesip fırın tepsisine dizdim. Üzerine peynirli+biberli karışımı koydum ve karışımın üzerine de ince bir dilim kaşar peyniri kesip koydum. Üzeri kızarıncaya dek fırında pişirdim. Kıvırcık ve roka yapraklarıyla servis tabağına aldım.
(kahvaltıda bu meyvelerin ne işi var, diyebilirsiniz! Siz herhangi bir reçel türünü de tercih edebilirsiniz)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaptığınız en ufak bir yemek bile bu kadar iştah mı açmalı? :) Ellerinize sağlık...

Tuhfe dedi ki...

Sevgili Burcu,
İştahını açabilmişsem ne mutlu bana:)

Bu menü aslında çok basit, ama sunumu onu çekici hale getiriyor...
Bütün malzeme doğranıp üstüne kaşarla da sunulabilir.

Sevgiyle kal.

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Güzel bir öğün tabağı. Eline sağlık. sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Tuhfecigim ellerine saglik cok güzel görünüyor yalniz benim gibi kilo problemi olanlar yesillik yesin recele yanasmasin sevgiler

Tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Aslı hanım ve Münevver abla.

Sevgilerle

ruchan dedi ki...

Süper , ben kahvaltı da meyve yemeyi çok seviyorum , hele bir de kış aylarda sabah kalkınca buz gibi portakal yemeye bayılıyorum. Ellerinize sağlık. Çok nefis bir kahvaltı tabağı hazırlamışsınız.
Sevgilerimle:)

Tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Cimicime.